Gjest ikke nick i dag Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 hei jeg har bare et spørsmål... er det noen som vet om rema 1000 har søndags åpent i morgen? jysk har jo det. jeg bor i halden hvis det er noen forskjell.... 0 Siter
Gjest rota Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Aner egentlig ikke, men når den lille nærbutikken her jeg bor har oppe i morgen, regner jeg med de aller fleste har det. 0 Siter
Gjest ikke nick i dag Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nei det har de ikke. hei er du 100% sikker på dette? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nå har jo ikke jysk og rema noe med hverandre å gjøre da.... sånn rent bortsett fra at de ligger ved siden av hverandre ett sted i Halden. Mange butikker har jo åpent i morgen, så du skal ikke se bort fra at rema har åpent. Hvis ikke får du handle på storsenteret i morgen, de vet jeg i alle fall skulle ha åpent. 0 Siter
Gjest ikke nick i dag Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nå har jo ikke jysk og rema noe med hverandre å gjøre da.... sånn rent bortsett fra at de ligger ved siden av hverandre ett sted i Halden. Mange butikker har jo åpent i morgen, så du skal ikke se bort fra at rema har åpent. Hvis ikke får du handle på storsenteret i morgen, de vet jeg i alle fall skulle ha åpent. ok takk for svaret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.