hjertebarnet Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Og jeg sitter her og griner... Levde meg helt inn i "Med hjartet på rette staden" i dag jeg, og syns det var fryktelig trist at hun og Bellamy mistet den for tidlig fødte babyen etter bare to dager. Alle gråt med dem, og jeg også, snufs! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Huff, forferdelig. Det var så realistisk også, nydelig spilt av de to som ikke har hatt så mye å spille på før. *helt utgrått her* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Fikk ikke med meg slutten jeg (er barnevakt i kveld, så det ble en del farting inn og ut av soverommet) Mistet hun altså, det var jo trist. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Huff, forferdelig. Det var så realistisk også, nydelig spilt av de to som ikke har hatt så mye å spille på før. *helt utgrått her* Ja ikke sant, jeg syns det spilte utrolig godt og sannferdig. Nå fikk vi virkelig sett to voksne alvorspersoner, de viste helt nye sider ved seg liksom. 0 Siter
Osiris Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg grein så jeg var helt hoven i øyene. Hvaorfor lager de det så trist! 0 Siter
sheba Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Samme her:-) tårene trillet!! merkelig så følsom man blir, selv om man vet det er en tv serie:-) huffameg! *snufs* Huff så avhengig jeg er blitt av den serien........... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.