Gå til innhold

Ble litt sint... (fra en gutt som er litt flau nå)

Anbefalte innlegg

Gjest sasasasasa
Skrevet

Hei

Har dere noen gang prestert å si noe dumt til damas venninne og blitt kjeftet på av dama deres? Jeg sa noe til venninna på spøk som jeg ikke engang mente å si. Ble en utenkt kommentar. Hun lå på sofaen og så halvdø ut og jeg sa "Du ser ikke god ut". Dama mi kjeftet på meg foran henne og jeg ble sintog sa til dama mi at hun ikke trenger å irettesette meg foran andre men heller si det privat. Jeg skjønner jo at jeg var feil og sa til dama mi at jeg ikke hadde ment det og at jeg satte pris på at hun sa fra til meg. Men jeg liker ikke å bli irettesatt foran andre så jeg føler at det var fint at jeg sa det til dama mi. Hun sa unnskyld og jeg sa også at jeg ikke hadde ment å si det til venninna. Slit skjer vel i parforhold?

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• DarkPink

14

• amber sun

3

• UndrendePåDetMeste

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det der bør jo både damen og venninnen tåle og høre spør du meg. Ikke noe ha dårlig samvittighet for eller være flau over. Hadde heller vært flau over damen som ikke klarte å beherske seg.

Skrevet

Dama di er ustabil hvis hun rabla for det der.

Dump henne!

Gjest sasasasasa
Skrevet

Dama di er ustabil hvis hun rabla for det der.

Dump henne!

Litt drøyt å dumpe en person fordi at den personen sa irettesatte meg foran andre? Jeg sa at jeg ikke likte det og hun sa unnskyld så da er det jo kvitt.

Gjest sasasasasa
Skrevet

Det der bør jo både damen og venninnen tåle og høre spør du meg. Ikke noe ha dårlig samvittighet for eller være flau over. Hadde heller vært flau over damen som ikke klarte å beherske seg.

Joda. Men hun sa unnskyld og det er jo bra.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hvis jeg hadde vært venninna og fått den kommentaren hadde jeg garantert blitt i dårligere humør. Man sier ikke sånt til en dame;)

Nå vet jeg ikke hvor mye damen din kjeftet på deg, men hun ble vel litt flau over kommentaren og synes litt synd på venninnen. Jeg forsvarer ikke hennes handling, men jeg kan på en måte skjønne det (så sant hun ikke klikket da)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Litt drøyt å dumpe en person fordi at den personen sa irettesatte meg foran andre? Jeg sa at jeg ikke likte det og hun sa unnskyld så da er det jo kvitt.

du skjønner, det er blitt en trend her inne at man dumper noen med en gang man er uenig med h*n;)

Skrevet

Den der bør vel tåles:-)

*undre på om min omgangskrets er helt utafor*

synes det var en overreaksjon jeg:-)

Gjest sasaasasasasa
Skrevet

hvis jeg hadde vært venninna og fått den kommentaren hadde jeg garantert blitt i dårligere humør. Man sier ikke sånt til en dame;)

Nå vet jeg ikke hvor mye damen din kjeftet på deg, men hun ble vel litt flau over kommentaren og synes litt synd på venninnen. Jeg forsvarer ikke hennes handling, men jeg kan på en måte skjønne det (så sant hun ikke klikket da)

Hun klikka ikke men sa at det er ikke vits i å være frekk. Jeg sa til henne at hun ikke trengte å irettesette meg foran andre. Det er greit at hun sier fra men si det privat. Og alle kan gjøre feil. Jeg gjorde min og hun gjorde en feil. Men hun sa unnskyld og det er det som betyr noe. Man kan ikke bare dumpe en person fordi den er menneskelig.

Skrevet

Nei, det er ikke å overdrive i det hele tatt.

Men jeg forstår at du er ung og kåt og ikke ser det alternativet.

Hvis det du her beskriver gjenspeiler damas væremåte, vil du om noen år se at du burde hørt på meg.

Gjest sfdCbcUc
Skrevet

du skjønner, det er blitt en trend her inne at man dumper noen med en gang man er uenig med h*n;)

Men det er jo feil. Alle gjør feil. Hun syntes synd på venninna og sa det hun sa til meg foran henne. Jeg sa fra at slikt liker jeg ikke og føler at jeg løste det greit samtidig som jeg skjønte at kommentaren min var litt dum. Man må jo tilgi hverandre.

Gjest God natt
Skrevet

Hun klikka ikke men sa at det er ikke vits i å være frekk. Jeg sa til henne at hun ikke trengte å irettesette meg foran andre. Det er greit at hun sier fra men si det privat. Og alle kan gjøre feil. Jeg gjorde min og hun gjorde en feil. Men hun sa unnskyld og det er det som betyr noe. Man kan ikke bare dumpe en person fordi den er menneskelig.

Hva er det egentlig du vil? Du gjorde noe ubetydelig, kjæresten din flippa, hun sa unnskyld og alt er i skjønneste orden. Gå og legg deg.

Gjest sasasasa1
Skrevet

Nei, det er ikke å overdrive i det hele tatt.

Men jeg forstår at du er ung og kåt og ikke ser det alternativet.

Hvis det du her beskriver gjenspeiler damas væremåte, vil du om noen år se at du burde hørt på meg.

Jeg respekterer din mening men føler at jeg gjorde det rette. Jeg har selv sagt noen dumme ting til dama mi foran andre "Jeg liker deg selv om du har mage". Dumt sagt av men hun tilga meg. Og det samme kan da jeg gjøre.

Gjest sasasasasasaq
Skrevet

Hva er det egentlig du vil? Du gjorde noe ubetydelig, kjæresten din flippa, hun sa unnskyld og alt er i skjønneste orden. Gå og legg deg.

Tusen takk :-)

Ble bare litt frustrert og ville snakke om det. Men det er skremmende hva slags meninger folk kan ha. Dumpe en person fordi den er menneskelig gjør feil? Det er litt for drøyt.

Skrevet

Jeg respekterer din mening men føler at jeg gjorde det rette. Jeg har selv sagt noen dumme ting til dama mi foran andre "Jeg liker deg selv om du har mage". Dumt sagt av men hun tilga meg. Og det samme kan da jeg gjøre.

Men det er sånne feil man lærer av. F.eks. at du aldri, aldrialdrialdrialdri, må kommentere din dames vekt i hennes nærvær.

Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame.

Hvis ikke er du i seriøs trøbbel.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Men det er jo feil. Alle gjør feil. Hun syntes synd på venninna og sa det hun sa til meg foran henne. Jeg sa fra at slikt liker jeg ikke og føler at jeg løste det greit samtidig som jeg skjønte at kommentaren min var litt dum. Man må jo tilgi hverandre.

selvfølgelig. En gang sa samboeren min at jeg sa så mye rart om han foran hans kamerater. Jeg hadde aldri tenkt over det engang. Han kom med eksempler. Jeg var helt sjokkert, men når han kom med konkrete eksempler så skjønte jeg jo at det var et problem for han. Jeg sluttet med det. Begynte å tenke nøye gjennom hva jeg sa om han.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Tusen takk :-)

Ble bare litt frustrert og ville snakke om det. Men det er skremmende hva slags meninger folk kan ha. Dumpe en person fordi den er menneskelig gjør feil? Det er litt for drøyt.

de som skriver det ville sikkert ikke gjort det selv i virkeligheten:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Men det er sånne feil man lærer av. F.eks. at du aldri, aldrialdrialdrialdri, må kommentere din dames vekt i hennes nærvær.

Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame.

Hvis ikke er du i seriøs trøbbel.

det skriver jeg under på;)

Skrevet

det skriver jeg under på;)

Selv jeg lærer så lenge jeg lever. :)

Et annet triks som er utrolig bra, og som utrolig nok alltid gjør dere jenter glade (dere er jo så enkle...), er å si "så fin du er på håret" hvis det er et par dager eller mer siden sist dere møttes.

Som gutt ser jeg naturligvis ingen forskjell med mindre hun er helt skallet, men som gutt kan jeg også banne på at et eller annet er gjort siden sist, og når jeg sier "åh, så fin du er på håret", viser jeg at jeg legger merke til de små detaljene.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Selv jeg lærer så lenge jeg lever. :)

Et annet triks som er utrolig bra, og som utrolig nok alltid gjør dere jenter glade (dere er jo så enkle...), er å si "så fin du er på håret" hvis det er et par dager eller mer siden sist dere møttes.

Som gutt ser jeg naturligvis ingen forskjell med mindre hun er helt skallet, men som gutt kan jeg også banne på at et eller annet er gjort siden sist, og når jeg sier "åh, så fin du er på håret", viser jeg at jeg legger merke til de små detaljene.

samboeren min overrasket meg skikkelig en gang. "har du fått nye øredobber?" (noe jeg hadde). Jeg holdt på å gå i bakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...