Gå til innhold

Ble litt sint... (fra en gutt som er litt flau nå)

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min overrasket meg skikkelig en gang. "har du fått nye øredobber?" (noe jeg hadde). Jeg holdt på å gå i bakken.

Jaggu. Men du er sikker på at det ikke var flaks?

Du skifter dem sikkert veldig ofte, så det er vanskelig å bomme på noe sånt.

Jeg treffer alltid. :)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• DarkPink

14

• amber sun

3

• UndrendePåDetMeste

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jaggu. Men du er sikker på at det ikke var flaks?

Du skifter dem sikkert veldig ofte, så det er vanskelig å bomme på noe sånt.

Jeg treffer alltid. :)

ja, tanken streifet meg. Jeg kjøper en del øredobber så sannsynligheten for å treffe er jo der. Uansett om de er nye eller ikke så vinner mannen på bare det å snakke om dem:)

Skrevet

ja, tanken streifet meg. Jeg kjøper en del øredobber så sannsynligheten for å treffe er jo der. Uansett om de er nye eller ikke så vinner mannen på bare det å snakke om dem:)

Nettopp. :)

Å se detaljer ligger ikke til mitt kjønn, så noen hvite løgner i ny og ne må dere bare leve med. :)

Skrevet

Jeg respekterer din mening men føler at jeg gjorde det rette. Jeg har selv sagt noen dumme ting til dama mi foran andre "Jeg liker deg selv om du har mage". Dumt sagt av men hun tilga meg. Og det samme kan da jeg gjøre.

Hahahaha, interessant lesing.

Skrevet

Ikke rart det er krig i verden hvis dette ikke kan tåles. Dette var ikke mye å gå bananas for.

Er ungdommen nå til dags virkelig så skjøre at dette ble tatt ille opp?

Gjest Kom med det!
Skrevet

Nettopp. :)

Å se detaljer ligger ikke til mitt kjønn, så noen hvite løgner i ny og ne må dere bare leve med. :)

Vi simpelthen elsker hvite løgner!

Gjest Kom med det!
Skrevet

Jeg hadde bare sett rart på kjæresten min hvis han gadd å hisse seg opp over noe sånt! Jeg sier mye rart til hannes venner, og han gjør det samme. Humor har vi heldigvis mye av i kretsen vår:)

Skrevet

Jeg respekterer din mening men føler at jeg gjorde det rette. Jeg har selv sagt noen dumme ting til dama mi foran andre "Jeg liker deg selv om du har mage". Dumt sagt av men hun tilga meg. Og det samme kan da jeg gjøre.

Da hadde jeg skjønt det hvis dama ble sur ;-)

Skrevet

Men det er sånne feil man lærer av. F.eks. at du aldri, aldrialdrialdrialdri, må kommentere din dames vekt i hennes nærvær.

Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame.

Hvis ikke er du i seriøs trøbbel.

Du er en ganske god damekjenner du ;-)

Skrevet

Dama di hadde nok PMS....

Åh herregud - kan ikke jenter/kvinner bli sint bare fordi de har en grunn til det? Må det alltid skyldes hormoner?

Dette er en måte å latterliggjøre og nærmest overse kvinners sinne.

Skrevet

Hun klikka ikke men sa at det er ikke vits i å være frekk. Jeg sa til henne at hun ikke trengte å irettesette meg foran andre. Det er greit at hun sier fra men si det privat. Og alle kan gjøre feil. Jeg gjorde min og hun gjorde en feil. Men hun sa unnskyld og det er det som betyr noe. Man kan ikke bare dumpe en person fordi den er menneskelig.

Du får gi henne en liten notisbok og blyant så får hun skrive ned alt som skal tas opp under fire øyne. Synes ikke dette er noe å lage oppstyr om, du var frekk mot venninna, hun var frekk mot deg.

laguna1365380434
Skrevet

Jøss, hva slags bande persilleblader er dere da? ;-)

For det første var det da en meget uskyldig kommentar og ikkenoe å bli sur for, og for det andre kommer dere tilå få det slitsomt fremover om all type bagatellmessig kritikk og innsigelser må foregå under fire øyne og på privaten!

Toughen up, begge to! :-)

Gjest ikke bry deg du
Skrevet

Syns kanskje dama di tok litt for mye av i dette tilfellet. Det var jo en helt grei ting å si vel?

laguna1365380434
Skrevet

Åh herregud - kan ikke jenter/kvinner bli sint bare fordi de har en grunn til det? Må det alltid skyldes hormoner?

Dette er en måte å latterliggjøre og nærmest overse kvinners sinne.

Enig i at det er litt provoserende at det MÅ være PMS, men for min del må jeg bare innrømme at det ofte ER det;-)

Når det er bagatellmassig skit man selvantenner for hvertfall;-) Og jeg synes ikke det gjør noe at folk fleiper med det. Hadde det vært når det var noe alvorlig så hadde det vært kjipt.

Hun dama over der BURDE jo ha PMS..Vanskelig å forklare med noe annet..

(Dessuten fleipes detmye med gutter og hormoner også. Mange menns interesser og i enkelte tilfeller blotte eksistens, blir jo forklart med overvekt av testoseron..;-))

Jeg synes damer ofte blir litt selvhøydelige påsånt jeg.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Syns kanskje dama di tok litt for mye av i dette tilfellet. Det var jo en helt grei ting å si vel?

det er ikke greit å si til en dame at hun ser ikke god ut

Skrevet

det er ikke greit å si til en dame at hun ser ikke god ut

Såpass bør man tåle.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du må forstå at dama di også føler lojalitet overfor venninnen sin, så det var ikke så rart at hun irettesatte deg der og da.

Det syns jeg du burde tåle, så fikk du sjangsen til å rette det opp med en gang.

Selv om dere normalt bør ta konflikter "på kammerset", så var dette bare en liten fillesak som ingen av dere bør henge dere opp i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...