Gå til innhold

Ble litt sint... (fra en gutt som er litt flau nå)

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja.

for meg er det at noen sier at jeg ikke ser god ut det samme som om de f.eks skulle sagt at jeg så helt fæl ut på håret eller at klærne mine ikke så ut på meg. Alt hadde fått meg i like dårlig humør.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• DarkPink

14

• amber sun

3

• UndrendePåDetMeste

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Du må forstå at dama di også føler lojalitet overfor venninnen sin, så det var ikke så rart at hun irettesatte deg der og da.

Det syns jeg du burde tåle, så fikk du sjangsen til å rette det opp med en gang.

Selv om dere normalt bør ta konflikter "på kammerset", så var dette bare en liten fillesak som ingen av dere bør henge dere opp i.

"Du må forstå at dama di også føler lojalitet overfor venninnen sin, så det var ikke så rart at hun irettesatte deg der og da."

det er jeg enig i

Skrevet

Jøss, hva slags bande persilleblader er dere da? ;-)

For det første var det da en meget uskyldig kommentar og ikkenoe å bli sur for, og for det andre kommer dere tilå få det slitsomt fremover om all type bagatellmessig kritikk og innsigelser må foregå under fire øyne og på privaten!

Toughen up, begge to! :-)

Enig, laguna. :-)

Skrevet

for meg er det at noen sier at jeg ikke ser god ut det samme som om de f.eks skulle sagt at jeg så helt fæl ut på håret eller at klærne mine ikke så ut på meg. Alt hadde fått meg i like dårlig humør.

Det kan også bety at "Du ser trøtt/syk/sliten/lei/trist ut". Det får være måte på nærtagenhet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men det er sånne feil man lærer av. F.eks. at du aldri, aldrialdrialdrialdri, må kommentere din dames vekt i hennes nærvær.

Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame.

Hvis ikke er du i seriøs trøbbel.

"Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame"

Ikke direkte til noen vel?

Jeg hadde dødd om mannen min hadde gjort det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi simpelthen elsker hvite løgner!

Jeg liker ikke falsk ros.

Jeg gjennomskuer alltid slikt. Det typiske er når noen skal gjette alderen din og slår av noen år.

(Jeg gjør det jo selv he he)

Eller den her: Jøss, har du så store barn?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det kan også bety at "Du ser trøtt/syk/sliten/lei/trist ut". Det får være måte på nærtagenhet.

hvis jeg ikke hadde følt meg trøtt eller syk, men helt på topp, så hadde den kommentaren vært ekkel for meg jo, og fått meg i dårlig humør.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

For det første var det da en meget uskyldig kommentar og ikkenoe å bli sur for, og for det andre kommer dere tilå få det slitsomt fremover om all type bagatellmessig kritikk og innsigelser må foregå under fire øyne og på privaten!

"Jøss, hva slags bande persilleblader er dere da? ;-)"

lol

Skrevet

hvis jeg ikke hadde følt meg trøtt eller syk, men helt på topp, så hadde den kommentaren vært ekkel for meg jo, og fått meg i dårlig humør.

Da er du for hårsår.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Da er du for hårsår.

og du er for tøff. Hvis du hadde vært på besøk hos noen, vært i godt humør og kost deg. Og så så kommer husets mann hjem og rettet oppmerksomheten mot deg og sier at du ser ikke god ut. Hadde ikke du blitt i en smule dårligere humør? Slike ting blir jo ikke tatt fra løse luften

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame"

Ikke direkte til noen vel?

Jeg hadde dødd om mannen min hadde gjort det.

"Jeg hadde dødd om mannen min hadde gjort det."

hehe, jeg og:)

Skrevet

Selv jeg lærer så lenge jeg lever. :)

Et annet triks som er utrolig bra, og som utrolig nok alltid gjør dere jenter glade (dere er jo så enkle...), er å si "så fin du er på håret" hvis det er et par dager eller mer siden sist dere møttes.

Som gutt ser jeg naturligvis ingen forskjell med mindre hun er helt skallet, men som gutt kan jeg også banne på at et eller annet er gjort siden sist, og når jeg sier "åh, så fin du er på håret", viser jeg at jeg legger merke til de små detaljene.

Veldig bra!

Jeg tipset kompisen min om det samme, han hadde litt trøbbel med å komplimentere kvinner på sånne ting. Han ble sjeleglad, "dette funker jo Velouria takk skal du ha!". Neste gang jeg møtte ham sa han , helt automatisk, "Har du blitt tynnere siden siden sist?" :) Han hadde helt glemt at det var jeg som hadde minnet ham på disse tingene. Et øyeblikk der så gikk jeg faktisk på den selv, og jeg som trodde jeg var immun mot sånt.

Du har helt rett vi er enkle, og dere faller rett i den samme fella selv så vi er nok ikke så ulike allikevel. :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Vi simpelthen elsker hvite løgner!

det må være en viss balanse. Hvis en ukjent person på sjekkeren kommer bort og sier at jeg har så fine øyne, får jeg bare spytrang.

Det må komme sånn innimellom fra samboeren min, det at han legger merke til små detaljer av og til.

Skrevet

Touche!

Skrevet

og du er for tøff. Hvis du hadde vært på besøk hos noen, vært i godt humør og kost deg. Og så så kommer husets mann hjem og rettet oppmerksomheten mot deg og sier at du ser ikke god ut. Hadde ikke du blitt i en smule dårligere humør? Slike ting blir jo ikke tatt fra løse luften

Men det var jo bare en kommentar! Humoristisk sådan.

Herregud så mange problemer en kan lage seg dersom en skulle reagere på alt mulig sånn da!

"Du er ikke/ser ikke helt god (ut) du" er da noe en sier innimellom, for moro skyld, eller som en løs kommentar osv. Da fleiper en jo bare humoristisk tilbake.

Skrevet

Nei, slike ting kommer ikke fra løse luften. Da betyr det at du ser verre ut enn forrige gang dere møttes. Om dette skyldes at du ikke har det bra for tiden, burde man heller sette pris på at han legger merke til det. Selvsagt kunne han sagt det på en mer skånsom måte, men om man lar humøret blir ødelagt av en ubetenksom kommentar, burde man virkelig skjerpe seg.

Skrevet

Selv jeg lærer så lenge jeg lever. :)

Et annet triks som er utrolig bra, og som utrolig nok alltid gjør dere jenter glade (dere er jo så enkle...), er å si "så fin du er på håret" hvis det er et par dager eller mer siden sist dere møttes.

Som gutt ser jeg naturligvis ingen forskjell med mindre hun er helt skallet, men som gutt kan jeg også banne på at et eller annet er gjort siden sist, og når jeg sier "åh, så fin du er på håret", viser jeg at jeg legger merke til de små detaljene.

Du har skjønt det du, ja. :-)

Vi er ganske enkle på noen områder, vi også ;-P

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Men det var jo bare en kommentar! Humoristisk sådan.

Herregud så mange problemer en kan lage seg dersom en skulle reagere på alt mulig sånn da!

"Du er ikke/ser ikke helt god (ut) du" er da noe en sier innimellom, for moro skyld, eller som en løs kommentar osv. Da fleiper en jo bare humoristisk tilbake.

denne gangen mente jo innlegger at damen så halvdød ut. Så det var jo litt alvor bak. En tar ikke sånt ut fra løse luften. Det er ok at en sier det til en kamerat i en spøkefull tone, det er ikke like ok å si det til damens venninne, men det kommer jo helt ann på hvor godt han kjenner henne.

Skrevet

denne gangen mente jo innlegger at damen så halvdød ut. Så det var jo litt alvor bak. En tar ikke sånt ut fra løse luften. Det er ok at en sier det til en kamerat i en spøkefull tone, det er ikke like ok å si det til damens venninne, men det kommer jo helt ann på hvor godt han kjenner henne.

Men herregud.. Om noen ligger på sofaen og ser halvdød ut, betyr det jo ikke at de er dødssyke. SELVSAGT kan man spøke med noen som ligger som et slakt på sofaen.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nei, slike ting kommer ikke fra løse luften. Da betyr det at du ser verre ut enn forrige gang dere møttes. Om dette skyldes at du ikke har det bra for tiden, burde man heller sette pris på at han legger merke til det. Selvsagt kunne han sagt det på en mer skånsom måte, men om man lar humøret blir ødelagt av en ubetenksom kommentar, burde man virkelig skjerpe seg.

her sa han det nok sikkert ikke fordi han lurte på om hun gjennomgikk noe trist for tiden. Da synes jeg at den andre heller kan holde det inni seg. En vinner jo ikke noe på det. Han skulle jo sikkert være morsom, men det er jo ikke like morsomt for den det gjelder.

Herlighet for en diskusjon!:)))

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...