Gå til innhold

Ble litt sint... (fra en gutt som er litt flau nå)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke bry deg du
Skrevet

det er ikke greit å si til en dame at hun ser ikke god ut

Hvis hun ligger som et slakt på sofaen og man har en formel tone seg i mellom, så ser jeg ikke det helt store problemet. Men enkelte tar seg selv (og andre) meget høytidlig... Dama til denne gutten bekrefter jo med sitt sinne at dama virkelig ikke så bra ut spør du meg.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• DarkPink

14

• amber sun

3

• UndrendePåDetMeste

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Men herregud.. Om noen ligger på sofaen og ser halvdød ut, betyr det jo ikke at de er dødssyke. SELVSAGT kan man spøke med noen som ligger som et slakt på sofaen.

jeg må spørre: Er dere sinte eller irriterte? Jeg tar hele denne diskusjonen med humor. Måtte le litt isted. Det er ikke så lett å vite over dataen.

Jeg mener det jeg sier vel å merke, men det irriterer meg ikke at andre mener noe annet.

Skrevet

I all verden - "du ser ikke god ut" - var det noe å bli sint for, da?

"..........................................."

Skrevet

jeg må spørre: Er dere sinte eller irriterte? Jeg tar hele denne diskusjonen med humor. Måtte le litt isted. Det er ikke så lett å vite over dataen.

Jeg mener det jeg sier vel å merke, men det irriterer meg ikke at andre mener noe annet.

Sinte, nei. Synes bare det er latterlig å være så nærtagende.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Noen som vet hvordan dette venninna tok dette?

Hun kan vel bare si ifra selv, om det skulle være noe?

Selv er jeg vant til å bruke det uttrykket du brukte som en kommentar på alt fra at man seg trøtt og sliten ut, til at man er syk osv. Ikke som en direkte kommentar på lik linje med å si at noen ser stygge ut.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Enig i at det er litt provoserende at det MÅ være PMS, men for min del må jeg bare innrømme at det ofte ER det;-)

Når det er bagatellmassig skit man selvantenner for hvertfall;-) Og jeg synes ikke det gjør noe at folk fleiper med det. Hadde det vært når det var noe alvorlig så hadde det vært kjipt.

Hun dama over der BURDE jo ha PMS..Vanskelig å forklare med noe annet..

(Dessuten fleipes detmye med gutter og hormoner også. Mange menns interesser og i enkelte tilfeller blotte eksistens, blir jo forklart med overvekt av testoseron..;-))

Jeg synes damer ofte blir litt selvhøydelige påsånt jeg.

Merk at dette er skrevet med et smil: :)

Det blir litt på samme måte som med rasisme. Vi har lenge blitt utsatt for at kvinner ikke kan være irritert og virkelig MENE noe uten at det blir avfeid som hormonforstyrrelser. Det ligger litt i oppdragelsen vår at vi skal reagere, selv om den nye generasjonen menn ikke mener at vi er tanketomme fjols.

Vil bare understreke at dette ikke er kritikk, virker som denne tråden har fått noen og enhver til å reagere.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Selv jeg lærer så lenge jeg lever. :)

Et annet triks som er utrolig bra, og som utrolig nok alltid gjør dere jenter glade (dere er jo så enkle...), er å si "så fin du er på håret" hvis det er et par dager eller mer siden sist dere møttes.

Som gutt ser jeg naturligvis ingen forskjell med mindre hun er helt skallet, men som gutt kan jeg også banne på at et eller annet er gjort siden sist, og når jeg sier "åh, så fin du er på håret", viser jeg at jeg legger merke til de små detaljene.

Nå har jeg lest nedover alle svarene på dette innlegget, og må bare tørke tårene:)

Jeg ville så absolutt falt for den og følt meg smigret, om jeg så hadde mistet alt håret siden sist du så meg, hehehe

Skrevet

Åh herregud - kan ikke jenter/kvinner bli sint bare fordi de har en grunn til det? Må det alltid skyldes hormoner?

Dette er en måte å latterliggjøre og nærmest overse kvinners sinne.

Jeg syntes bare kjæresten hadde null grunn til å bli sur på ham, derfor fant jeg ingen annen grunn enn PMS ;-)

Og bare så det er sagt, jeg tåler myyye mindre når jeg har PMS!!

PS: Men det var ment som en (dårlig) spøk ;-)

Skrevet

"Andre damers vekt kan du gjerne kommentere, men da er det veldig viktig at dama du kommenterer er markant større enn din dame"

Ikke direkte til noen vel?

Jeg hadde dødd om mannen min hadde gjort det.

Og jeg hadde fått innovertiss hvis et kvinnfolk bemerket en annen dame på den måten til meg, men jeg fikk inntrykk av at fyren over er i en pubertal alder hvor man ikke kan forvente noe annet.

Skrevet

det må være en viss balanse. Hvis en ukjent person på sjekkeren kommer bort og sier at jeg har så fine øyne, får jeg bare spytrang.

Det må komme sånn innimellom fra samboeren min, det at han legger merke til små detaljer av og til.

Det verste er at det fortsatt finnes gutter som drar den med nyyyyydelig øyne til så godt som samtlige damer de vil pule.

Det blir i overkant patetisk.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det verste er at det fortsatt finnes gutter som drar den med nyyyyydelig øyne til så godt som samtlige damer de vil pule.

Det blir i overkant patetisk.

jeg kan ikke fordra når ukjente kommer med komplimenter til meg, i det hele tatt. Det lyser jo ut av øynene på dem hva de vil. Det er mye bedre hvis de er litt morsomme typer, eller at de er så heldig å finne et samtaletema som også jeg interesserer meg for.

Skrevet

Klart det er normalt å krangle i et forhold! Man må prøve og feile en hel del før man kjenner den andre godt nok til å vite hva den aksepterer og ikke, hvordan de vil reagere på ulike ting, osv. Sånt vil dere finne utav. Men litt krangling/diskusjon vil alltid være til stede uansett, det er sånn det skal være.

Skjønner forøvrig ikke helt hva som var så farlig med det du sa.

Skrevet

Hun klikka ikke men sa at det er ikke vits i å være frekk. Jeg sa til henne at hun ikke trengte å irettesette meg foran andre. Det er greit at hun sier fra men si det privat. Og alle kan gjøre feil. Jeg gjorde min og hun gjorde en feil. Men hun sa unnskyld og det er det som betyr noe. Man kan ikke bare dumpe en person fordi den er menneskelig.

Er det snakk å dumpe her også nå?? Gud bedre for en overfølsomhet da!

Skrevet

Dama di er ustabil hvis hun rabla for det der.

Dump henne!

Herregud, skjerp deg.

Skrevet

jeg kan ikke fordra når ukjente kommer med komplimenter til meg, i det hele tatt. Det lyser jo ut av øynene på dem hva de vil. Det er mye bedre hvis de er litt morsomme typer, eller at de er så heldig å finne et samtaletema som også jeg interesserer meg for.

Det er mye bedre å åpne samtalen med et spørsmål om jenta har lyst til å bli med hjem og prøve ut din samling med seksuelle hjelpemidler.

De fleste tar den parodiske tilnærmingen for det det er, begynner å le, og samtalen er i gang.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det er mye bedre å åpne samtalen med et spørsmål om jenta har lyst til å bli med hjem og prøve ut din samling med seksuelle hjelpemidler.

De fleste tar den parodiske tilnærmingen for det det er, begynner å le, og samtalen er i gang.

" vil du verra med meg hjem i kveld? Skal vi sove i samme seng i kveld?...." Remareklamen:)

Skrevet

" vil du verra med meg hjem i kveld? Skal vi sove i samme seng i kveld?...." Remareklamen:)

Genialt, men det forutsetter en sangstemme som ikke skremmer noen. :)

Skrevet

Sint i dag også? :)

Er ikke sint jeg vel? Ikke sur engang. Bare skuffet og oppgitt over et så umodent svar fra en som er såpass gammel.

I dag også....?

Skrevet

Er ikke sint jeg vel? Ikke sur engang. Bare skuffet og oppgitt over et så umodent svar fra en som er såpass gammel.

I dag også....?

Det var ikke et umodent og dårlig svar, men en konklusjon på noe som burde vært et lengre svar.

Du er kanskje ikke sint, men du har det med å være en smule firkantet, lese svært direkte, ikke forstå en spøk når det er en spøk, overdrivelse, sarkasme eller ironi (uten at jeg sikter til mitt innlegg over, men generelt), og det kommer ofte fram i dine svar, som dermed kan synes en smule feilaktige og spisse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...