Gå til innhold

Ble litt sint... (fra en gutt som er litt flau nå)

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Neida, jeg synes du skriver mye fornuftig, jeg. Og at du er direkte er definitivt bra!

Men det er bare det at jeg i ny og ne får inntrykk av at du leser alt 100 % bokstavelig, og svarer deretter.

Det kan dog si mer om meg, og at jeg kanskje har blitt litt i overkant husvarm her inne.

i begynnelsen synes jeg du var forferdelig vanskelig å forstå, men da "kjente" jo jeg deg ikke. Nå synes jeg du bare er artig

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• DarkPink

14

• amber sun

3

• UndrendePåDetMeste

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Jeg syntes bare det var litt rart at du fant frem et bilde av henne der hun var styla til noe supersexy, når det ikke er sånn hun ser ut på de fleste andre bilder."

Jeg søkte på navnet hennes å google image og det var det første som kom fram. Jeg har så og si ingen peiling på hvem den dama er.

"Men herregud, det har ingenting å gjøre med at ikke du kan være kjempeflott i virkeligheten, og for meg var det bare en pitteliten bagatell som kom mest av ting som ikke hadde noe som helst med deg å gjøre."

Tingen var vel bare at alle skrev at alle skrev noe ala det jeg skrev, men det var kun meg du kommenterte det på. Og da reagerte jeg (og andre) på det. =)

Og det var virkelig en spøk, jeg er aboslutt ikke personen som går rundt og tror jeg er dødsdeilig og alle bare dør etter å få ta på meg :P

"Jo mer jeg snakker om det, jo mer synes jeg at jeg skylder deg en unnskyldning..."

Isåfall, er den unnskyldningen godtatt =)

Jeg mente ikke å henge ut akkurat deg. På de andre innleggene kom det frem at det bare var overfladisk tøys, men det virket som om du ble litt selvgod. Men jeg skjønner jo nå at jeg har misforstått.

Skjønner forøvrig følelsen. I tråden om dialekter fikk jeg masse kjeft og mas for at jeg sa nordlendingsdialekt var den jeg likte minst, og de andre som sa det samme fikk fint passere med det...!

Sier unnskyld igjen, jeg, for sikkerhets skyld. Skal forsøke å aldri dole mer før frokosten er inntatt...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg mente ikke å henge ut akkurat deg. På de andre innleggene kom det frem at det bare var overfladisk tøys, men det virket som om du ble litt selvgod. Men jeg skjønner jo nå at jeg har misforstått.

Skjønner forøvrig følelsen. I tråden om dialekter fikk jeg masse kjeft og mas for at jeg sa nordlendingsdialekt var den jeg likte minst, og de andre som sa det samme fikk fint passere med det...!

Sier unnskyld igjen, jeg, for sikkerhets skyld. Skal forsøke å aldri dole mer før frokosten er inntatt...

Jeg skrev et ;) på slutten og i innlegget etter skrev jeg at denne greia er vel ikke akkurat til å stole på.

Men samma det. Nå glemmer vi dette =)

Skrevet

Jeg skrev et ;) på slutten og i innlegget etter skrev jeg at denne greia er vel ikke akkurat til å stole på.

Men samma det. Nå glemmer vi dette =)

Fint ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...