Gå til innhold

Hvor lenge har dere jobbet på samme sted?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du bytter sted med 3-4 år mellomrom er det vel ikke noe noen henger seg opp i, men dersom du ikke er mer enn 1/2 - 2 år på samme plass vil arbeidsgivere etterhvert begynne å lure og foretrekke arbeidstakere som er mer til å stole på når det gjelder at de holder seg der en tid. Det er fryktelig kostbart å ansette folk så man vil naturlig nok ha noen som man ikke trenger å erstatte eter kort tid.

Om du bytter sted med 3-4 år mellomrom er det vel ikke noe noen henger seg opp i, men dersom du ikke er mer enn 1/2 - 2 år på samme plass vil arbeidsgivere etterhvert begynne å lure og foretrekke arbeidstakere som er mer til å stole på når det gjelder at de holder seg der en tid. Det er fryktelig kostbart å ansette folk så man vil naturlig nok ha noen som man ikke trenger å erstatte eter kort tid.

Du trenger ikke i alle tilfeller å liste opp steder du har jobbet på. I tilfellet med sykepleieren så kunne hun skrevet på cd'n "sykepleier i Bergen kommune fra år ....".

Jeg vil tro det er en fordel å ha hatt flere jobber. Da får man jo mer erfaring.

Selv jobbet jeg 1 år på sykehjem. Sluttet fordi jeg ikke trivdes. Jobbet så 2 år i ambulanse. Sluttet pga svangerskap og flytting. Etter det har jeg bare vært ferievikar og tatt ekstravakter her hvor jeg nå bor. Har ikke søkt på noen jobber. Men så har jeg jo fødselspermisjon nå. Har tenkt å være hjemme med ungene en stund, så det passer meg bedre og bare ta vakter av og til når permisjonen er over.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...