Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Liker ingen av dem. Marina er et sted man parkerer båter og jeg liker generellt ikke C-navn, de blir for jålete synes jeg. *hoste* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Carina kan til nød gå, men jeg det er ikke navn jeg ville kalt en fremtidig datter Kanskje Karina hadde vært bedre? men som helhet: Nei!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *hoste* *Hehe* Sånn er det bare. Da eksen min og jeg skulle finne navn til ungene la jeg ned strengt forbud mot C-navn, men likte K-variantene. Til slutt utbrøt han:"Ja, du vil vel heller ha Kekilie du!" ;o) 0 Siter
Freya Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *Hehe* Sånn er det bare. Da eksen min og jeg skulle finne navn til ungene la jeg ned strengt forbud mot C-navn, men likte K-variantene. Til slutt utbrøt han:"Ja, du vil vel heller ha Kekilie du!" ;o) Hehhehe, dritbra! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *Hehe* Sånn er det bare. Da eksen min og jeg skulle finne navn til ungene la jeg ned strengt forbud mot C-navn, men likte K-variantene. Til slutt utbrøt han:"Ja, du vil vel heller ha Kekilie du!" ;o) Hihi..hva med Sesilie? *skeptisk* Men altså...Kaloni ville jo være teit. Det er jo ikke et -navn- engang 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hihi..hva med Sesilie? *skeptisk* Men altså...Kaloni ville jo være teit. Det er jo ikke et -navn- engang Sesilie ser jo like tåpelig ut Kekilie. ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *Hehe* Sånn er det bare. Da eksen min og jeg skulle finne navn til ungene la jeg ned strengt forbud mot C-navn, men likte K-variantene. Til slutt utbrøt han:"Ja, du vil vel heller ha Kekilie du!" ;o) *LOL* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Sesilie ser jo like tåpelig ut Kekilie. ) Tja. Men det -høres- bedre ut 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Tja. Men det -høres- bedre ut Det skal jeg være enig i! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Carina. Og jeg liker C-navn også. *s* 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Enig med amber her; Carina er helt ok, synes jeg. "............................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det første er ok, de to andre er navn som prostituerte kaller seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det første er ok, de to andre er navn som prostituerte kaller seg. "de to andre er navn som prostituerte kaller seg" Vil vel ikke akkurat si at jeg forbinder "Carita" med et "kunstner-navn" på en pristituert. Tror ikke jeg har hørt det på andre enn denne likestillings(?)-ministeren (eller hva hun nå er for tiden). ".............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 "de to andre er navn som prostituerte kaller seg" Vil vel ikke akkurat si at jeg forbinder "Carita" med et "kunstner-navn" på en pristituert. Tror ikke jeg har hørt det på andre enn denne likestillings(?)-ministeren (eller hva hun nå er for tiden). ".............................................." Åh, måtte du nevne henne ;-). Hun heter forresten Karita, og på det lokale folkemunne, heter hun bare: Karita "Skrævamellem" http://odin.dep.no/smk/norsk/regjeringen/om_regjeringen/regjeringens_medl/001001-160127/dok-bn.html Barne -og likestillingsministeren: Litt glad i menn, sies det blandt politikere!:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Carina - Langt fra min favoritt, men går til nød ann. Marina - Ja, det er jo en båthavn! og Carita - En "forfinet" versjon av Karita Bekkemellom Orheim... Nei og nei. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Åh, måtte du nevne henne ;-). Hun heter forresten Karita, og på det lokale folkemunne, heter hun bare: Karita "Skrævamellem" http://odin.dep.no/smk/norsk/regjeringen/om_regjeringen/regjeringens_medl/001001-160127/dok-bn.html Barne -og likestillingsministeren: Litt glad i menn, sies det blandt politikere!:-) Charisma Veggimellom, har jeg hørt :-) "............................................" 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det første er ok, de to andre er navn som prostituerte kaller seg. )) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *Hehe* Sånn er det bare. Da eksen min og jeg skulle finne navn til ungene la jeg ned strengt forbud mot C-navn, men likte K-variantene. Til slutt utbrøt han:"Ja, du vil vel heller ha Kekilie du!" ;o) He He blir vel ikke helt bra valg med k i det navnet nei )) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Carina - Langt fra min favoritt, men går til nød ann. Marina - Ja, det er jo en båthavn! og Carita - En "forfinet" versjon av Karita Bekkemellom Orheim... Nei og nei. *kniser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.