laguna1365380434 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Marina var besteveninna mi når jeg var liten:-) Utover det tenker jeg båthavn. Carita synes jeg ikke om, Carina er pent, men jeg liker Karine bedre og begge med K. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Prøver 3 nye til deg:))) Casandra Levi Tabita ))) Kommer snart med gutte navn også vist det er ett av jentenavna du likte her *lol* Oj, du er dyktig! Likte ingen av de heller.. hehe. Levi = guttenavn og levisbukse? Tabita = en eller annen person fra den grusomme serien "passions" Cassandra synes jeg egentlig er pent, men yndlingsvinen min heter det, så det blir litt snålt =) 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Oj, du er dyktig! Likte ingen av de heller.. hehe. Levi = guttenavn og levisbukse? Tabita = en eller annen person fra den grusomme serien "passions" Cassandra synes jeg egentlig er pent, men yndlingsvinen min heter det, så det blir litt snålt =) Cassandra-vinen er god! Jeg liker ikke annen vin enn den. Jeg kjøpte den til et vinlotteri på jobben en gang, og fikk mange sure kommentarer! 0 Siter
Gemini Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hihi..hva med Sesilie? *skeptisk* Men altså...Kaloni ville jo være teit. Det er jo ikke et -navn- engang Joda, Kaloni er et navn, nærmere bestemt et stedsnavn i Hellas :-) Ellers er det visst en variant av et navn fra Hawaii (mest brukt på jenter, men også noen gutter): Kailani (kye-LAH-nee) means "sea and sky." http://www.thinkbabynames.com/name/0/Kalani 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Cassandra-vinen er god! Jeg liker ikke annen vin enn den. Jeg kjøpte den til et vinlotteri på jobben en gang, og fikk mange sure kommentarer! Når jeg så på 100 nyeste at det var et svar på dette fra noen andre enn skara, så tenkte jeg "nå kommer det enten noe dritt om navnet Cassandra, eller om vinen". Men så hyggelig at det endelig er noen andre som også har sansen for denne! =) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Joda, Kaloni er et navn, nærmere bestemt et stedsnavn i Hellas :-) Ellers er det visst en variant av et navn fra Hawaii (mest brukt på jenter, men også noen gutter): Kailani (kye-LAH-nee) means "sea and sky." http://www.thinkbabynames.com/name/0/Kalani Jøss..da jeg skulle finne på et nick, så satte jeg bare sammen noen tilfeldige bokstaver 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Oj, du er dyktig! Likte ingen av de heller.. hehe. Levi = guttenavn og levisbukse? Tabita = en eller annen person fra den grusomme serien "passions" Cassandra synes jeg egentlig er pent, men yndlingsvinen min heter det, så det blir litt snålt =) Stolt jeg ble må bare sette meg ned og skrive noen nye her skjønner jeg:)) Cristiane Alexsandra Sandra Nå da????? Har snart ikke igjen noen navn da serù ))) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Når jeg så på 100 nyeste at det var et svar på dette fra noen andre enn skara, så tenkte jeg "nå kommer det enten noe dritt om navnet Cassandra, eller om vinen". Men så hyggelig at det endelig er noen andre som også har sansen for denne! =) )))))))) 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Stolt jeg ble må bare sette meg ned og skrive noen nye her skjønner jeg:)) Cristiane Alexsandra Sandra Nå da????? Har snart ikke igjen noen navn da serù ))) Ojoj! Sandra er jo veldig vanlig da.. men det var yndlingsnavnet mitt helt til jeg møtte verdens verste person med det navnet. Drep min Sandra, putt en h på christiane, og dropp s'en på alexandra, og vips liker jeg alle! =) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ojoj! Sandra er jo veldig vanlig da.. men det var yndlingsnavnet mitt helt til jeg møtte verdens verste person med det navnet. Drep min Sandra, putt en h på christiane, og dropp s'en på alexandra, og vips liker jeg alle! =) Flott!!!!! Var nesten litt beskymret for å åpne svaret ditt ))) Ha en fin kveld Stor koz 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Flott!!!!! Var nesten litt beskymret for å åpne svaret ditt ))) Ha en fin kveld Stor koz Hehe, ingen fare denne gangen. Takk det samme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.