Gjest på flyttefot Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hvordan er det nå igjen...hvis man ikke vil skatte av overskuddet på leiligheten man selger, må man ha bodd der i minst 2 år totalt, samt de siste 6 mnd?? Eller, kan jeg flytte ut nå til ny leilighet, og la den gamle stå tom 1-3 mnd mens jeg selger (jeg har bodd i den gamle ca. 2 år) ? Jeg kommer nok til å få noe overskudd ved salget, men vil helst slippe å skatte av det! 0 Siter
kyrillo Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du må ha bodd der i minst 12 av de siste 24 månedene før salget, så du har god tid. 0 Siter
kyrillo Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du må ha bodd der i minst 12 av de siste 24 månedene før salget, så du har god tid. ps. Dette må ha skjedd i løpet av den tiden du selv har eid leiligheten. Nytter ikke om du har bodd der i mange år, hvis du ikke har eid leiligheten i minst ett år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.