Gå til innhold

Fjortisbukser til voksende mager?

Anbefalte innlegg

Hei! Siden forrige gang jeg var gravid har bukselinningene til fjortisene krøpet flere tommer nedover!

Nå har jeg hevet meg på bølgen kjøpt en som er så lav i livet, at jeg har håp om at den skal vare i mange mange måneder! Magen vokser over linningen, tenker jeg! Ble veldig fornøyd da jeg kom på dette, og slipper å gå i flodhestbukser de neste 6 månedene! Virker det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209800-fjortisbukser-til-voksende-mager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange bukser som går under magen, ja. Men de fleste legger seg jo ut rundt hofter, lår, rompe også, sånn at man uansett må ha nye bukser.

He he, ja jeg kjøpte den tre tommer større med tanke på voksende rompe... Det funker i alle fall enda! HM hadde bare sånne bukser med bred elastikk som går opp til puppene og vel så det ( i alle fall pupper som allerede har ammet to barn, og som raskt kommer bukselinningen i møte...) Hvor er det blitt av buksene som hadde elastisk bånd med knapper? Er de bare i tusenkronersklassen?

Hallo...

Når hvilken uke blir magen støre og kan se på buksene?

Er ddte ike bedre å bruke sllebukser når man er gravid?

Selger di ike lenger heller?

Hei, dette er mitt tredje svangerskap, syntes det viste på magen to dager etter unnfangelse... var bare dårlig fordøyelse da, men ser veldig likt ut som 6mnd gravid!!!

nå er jeg en 13-14 uker på vei, er kommet ut av tellingen allerede... men nå er det ingen bønn om å holde magen skjult lenger!!

Jeg synes selebukser er redselsfult stygge, orker ikke gå på jobb i det....... men det er meg da... er ikke sikkert fjortisbuksen min blir så fin om noen uker heller! : )

He he, ja jeg kjøpte den tre tommer større med tanke på voksende rompe... Det funker i alle fall enda! HM hadde bare sånne bukser med bred elastikk som går opp til puppene og vel så det ( i alle fall pupper som allerede har ammet to barn, og som raskt kommer bukselinningen i møte...) Hvor er det blitt av buksene som hadde elastisk bånd med knapper? Er de bare i tusenkronersklassen?

Det lurer jeg og på. Likte buksene på hm før, men de funker ikke np. Lindex har bare pentøy og joggedress inne nå. Håper det bedrer seg snart. Har ikke funnet en eneste bukse jeg kan gå med.

Annonse

Jepp, jeg har alltid likt best bukser som var lave i livet. Jeg måtte riktignok kjøpe dem i en størrelse større etterhvert som månedene gikk (rumpa vokste også ;-)). Helt på slutten syntes jeg det ble litt ubehagelig med hoftebukser. Da var det på med mammabukser :-)

Det lurer jeg og på. Likte buksene på hm før, men de funker ikke np. Lindex har bare pentøy og joggedress inne nå. Håper det bedrer seg snart. Har ikke funnet en eneste bukse jeg kan gå med.

Erfaringsmessig så vokser jeg ut av HM buksene de siste månedene likevel... og disse mammaklærbutikkene er så dyyyyre! Dessuten regner jeg ikke med å være i stand til å shoppe noe særlig når jeg er 7-8mnd på vei, så da må jeg evt. kjøpe den nå, mens jeg veier ca 15-20 kg mindre enn når jeg skal gå med den...

Erfaringsmessig så vokser jeg ut av HM buksene de siste månedene likevel... og disse mammaklærbutikkene er så dyyyyre! Dessuten regner jeg ikke med å være i stand til å shoppe noe særlig når jeg er 7-8mnd på vei, så da må jeg evt. kjøpe den nå, mens jeg veier ca 15-20 kg mindre enn når jeg skal gå med den...

Synes det er et slit med de klærne. Er ikke så veldig gira på å gi over 1000 per plagg, så jeg oppsøker ikke de butikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...