rose23 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 I helga har jeg hatt dilla på "Shes av good girl" med Tom Petty. Hvilken sang har dere på hjerna? 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Nå for tida har jeg ingen spesiell sang på hjernen. Jeg har hundrevis av favorittsanger. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Nå for tida har jeg ingen spesiell sang på hjernen. Jeg har hundrevis av favorittsanger. Jeg skal si hva jeg av ufattelige grunner jeg ikke vet om fått RATTITI på hjernen. For andre dagen på rad. Værsågod bli gær'n. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 går og nynner på you raised me up med westlife om dagen.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Spørsmålene i tittelen og i innlegget er jo vidt forskjellige da... Favorittsang akkurat nå: Robbie Williams - Your gay friend. Sang på huet i helga: Do you want this job eller hva søren den heter den teite stygge ekle Mira-sangen. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Tenker du på Free Falling? ("She's a good girl, crazy 'bout Elvis. She's a good girl, blah-blah-blah.") "............................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg skal si hva jeg av ufattelige grunner jeg ikke vet om fått RATTITI på hjernen. For andre dagen på rad. Værsågod bli gær'n. Jeg har også rattiti på hjernen om dagen!! Har den blitt vist på tv nylig eller noe sånt skal tro? Og så har jeg den ulidelig trasige bliss-sangen til enda mer ulidelig trasige Tone på hjernen. Favorittsanger er Hallelujah med Jeff Buckley og Dont cry med Guns n Roses. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Vincero av Fredrik Kempe. Nyyyyydelig. Pluss hundrevis av andre låter. 0 Siter
Juneau Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Akkurat nå er det "Bareback" med Poco jeg hører mest på (løøp og kjøp i iTunes!). 0 Siter
Gjest Lausaktig Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 "Mariannes last dance" også T. Petty 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Har Madonnas "Hung Up" på hjerna om dagen...*danse i stolen* ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.