Gå til innhold

Hva er favorittsangen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga har jeg hatt dilla på "Shes av good girl" med Tom Petty.

Hvilken sang har dere på hjerna?

Skrevet

Nå for tida har jeg ingen spesiell sang på hjernen. Jeg har hundrevis av favorittsanger.

Skrevet

Nå for tida har jeg ingen spesiell sang på hjernen. Jeg har hundrevis av favorittsanger.

Jeg skal si hva jeg av ufattelige grunner jeg ikke vet om fått RATTITI på hjernen. For andre dagen på rad.

Værsågod bli gær'n.

Skrevet

går og nynner på you raised me up med westlife om dagen....

Skrevet

Spørsmålene i tittelen og i innlegget er jo vidt forskjellige da...

Favorittsang akkurat nå: Robbie Williams - Your gay friend.

Sang på huet i helga: Do you want this job eller hva søren den heter den teite stygge ekle Mira-sangen.

Skrevet

Tenker du på Free Falling? ("She's a good girl, crazy 'bout Elvis. She's a good girl, blah-blah-blah.")

"............................................"

Skrevet

Jeg skal si hva jeg av ufattelige grunner jeg ikke vet om fått RATTITI på hjernen. For andre dagen på rad.

Værsågod bli gær'n.

Jeg har også rattiti på hjernen om dagen!! Har den blitt vist på tv nylig eller noe sånt skal tro?

Og så har jeg den ulidelig trasige bliss-sangen til enda mer ulidelig trasige Tone på hjernen.

Favorittsanger er Hallelujah med Jeff Buckley og Dont cry med Guns n Roses.

Skrevet

Vincero av Fredrik Kempe. Nyyyyydelig. Pluss hundrevis av andre låter.

Skrevet

Akkurat nå er det "Bareback" med Poco jeg hører mest på (løøp og kjøp i iTunes!).

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Har Madonnas "Hung Up" på hjerna om dagen...*danse i stolen* :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...