Gå til innhold

Venke Knutson - problemer?

Anbefalte innlegg

Gjest helledussen
Skrevet

Lurer på om noen har fått med seg hva det er Venke Knutson sliter med om dagen? Hørte et halvt intervju på Radio 1, men fikk ikke med meg hva det var som var tøft. Hun sa hun hadde det veldig vondt om dagen. Er det samlivsbrudd? Hun er jo gift...

Lurer på om noen vet. Kanskje hun selv svarer her, har jo fortsått hun er på DOL en del...I såfall sender jeg en stooor klem!!

Skrevet

Hun var mye mer på DOL for 4-5 år siden, da hun bodde i USA.

Husker at hun da skrøt forholdet opp i skyene...;)

Gjest helledussen
Skrevet

Ting kan endre seg, stakkar jente...Mon tro hva som er gått galt. Vet du hva hun kalte seg da hun var innpå her? Var det hun som var Cheerleader, eller?

Skrevet

Ting kan endre seg, stakkar jente...Mon tro hva som er gått galt. Vet du hva hun kalte seg da hun var innpå her? Var det hun som var Cheerleader, eller?

Det var ihvertfall ikke Cheerleader. For Cheerleader heter ikke Venke Knutson.

Hilsen meg som kjenner Cheerleader.

Skrevet

Hils Cheerleder fra meg og si god jul!

Hadde vært hyggelig om hun dukket opp her igjen! :-)

Skrevet

Hils Cheerleder fra meg og si god jul!

Hadde vært hyggelig om hun dukket opp her igjen! :-)

Det skal jeg gjøre, Gemini.

Men hun dukker nok ikke opp på dol igjen. Hun er definitivt ferdig med alt som heter dol, har jeg forstått.

Men jeg skal overbringe hilsenen. :-)

Skrevet

Hva kalte hun seg da?

Skrevet

Hun opptrådte på et privat arrangement jeg var på for kort stund siden, og det var så fælt at vi hadde lyst til å forsvinne fra lokalet. Det vil si, hvordan hun egentlig sang, vet vi ikke, for det hørte vi ikke. Noen sa at hun måtte ha musikken til å overdøve seg, for hun hadde problemer med synginga. Vi syntes ihvertfall synd på henne.

Gjest sladreguri
Skrevet

Vet at du kjenner Cheerleader, og du vet like godt som meg at Venke er den som kalte seg Cheerleader på DOL.

Står dessuten i avisene at hun pleide å være cheerleader og bodde i Texas. Hvor mange DOL'ere tror du passer til den beskrivelsen?

Forøvrig skrev Cheerleader noen av de mest overfladiske, hjernedøde innleggene på DOL så jeg må innrømme at jeg er litt skuffet...

Skrevet

Vet at du kjenner Cheerleader, og du vet like godt som meg at Venke er den som kalte seg Cheerleader på DOL.

Står dessuten i avisene at hun pleide å være cheerleader og bodde i Texas. Hvor mange DOL'ere tror du passer til den beskrivelsen?

Forøvrig skrev Cheerleader noen av de mest overfladiske, hjernedøde innleggene på DOL så jeg må innrømme at jeg er litt skuffet...

haha du aner virkelig ikke hva du snakker om!

Jeg VET at Cheerleader ikke heter Venke Knutson.

Cheerleader er kusina mi, det vet de som har vært lenge på dol. Og jeg er overhodet ikke kusina til Venke Knutson.

Så jeg syns du skal la være å skrive om folk, når du ikke vet hva du snakker om.

*oppgitt*

Skrevet

http://images.google.com/images?q=Venke+Knutson&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder

Dette er Venke Knutson.

Dama på bildene er IKKE kusina mi.

Hun som kalte seg Cheerleader på dol for noen år siden, og som var på dol-treff en gang også, er kusina mi.

De som traff henne på dol-treffet kan også bekrefte at det ikke er snakk om Venke Knutson.

Trenger du flere teskjeer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...