ShitDiddelyDo Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Indeed. Hvis hun leser her beklager jeg sterkt. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 hun er sikkert flink og selvstendig, skriver egne sanger og bla bla bla... ...men akk så irriterende!!! smak og religion kan ikke diskuteres var det noen som sa. Men noen smaker og religioner kan diskuteres mer enn andre. 0 Siter
collins Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Det er vanskelig å definére troverdighet i denne sammenhengen, og forsøker man å generalisere så vil man feile, uansett. Når det er sagt, så har jeg vansker for å akseptere at en artist som f.eks har holdt på i 30 år "mangler troverdighet". "................................................" Paul McCartney er et eksempel på en artist som har holdt på i 40 år, etter min mening uten troverdighet. Troverdigheten i The Beatles var det først og fremst John Lennon, og delvis George Harrison, som stod for. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Paul McCartney er et eksempel på en artist som har holdt på i 40 år, etter min mening uten troverdighet. Troverdigheten i The Beatles var det først og fremst John Lennon, og delvis George Harrison, som stod for. Et godt eksempel på et unntak :-) Men det er en subjektiv vurdering. "..........................................." 0 Siter
Juneau Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 HELT ENIG med deg! Maria Mena suger bigtime. Så du den urdårlige opptredenen hun hadde hos David Letterman? Falskt og jævlig - pinlig å være landsmann av henne. Spesielt fæl er den låta hvor hun synger om når "hun puttet henda mellom bena hans og sa at den var liten"...etc... Husker ikke hva den heter. Åjo - Your the only one, eller noe i den duren. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 ohhh, hun er bare så innigranskuen irriterende. HATER den snakkesyngingen, og stemmen hennes er arrrrrrg. Som person er hun sikkert hyggelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.