Gå til innhold

Derimot Maria Mena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Indeed.

Hvis hun leser her beklager jeg sterkt. :)

Skrevet

hun er sikkert flink og selvstendig, skriver egne sanger og bla bla bla...

...men akk så irriterende!!!

smak og religion kan ikke diskuteres var det noen som sa. Men noen smaker og religioner kan diskuteres mer enn andre. ;)

Skrevet

Det er vanskelig å definére troverdighet i denne sammenhengen, og forsøker man å generalisere så vil man feile, uansett. Når det er sagt, så har jeg vansker for å akseptere at en artist som f.eks har holdt på i 30 år "mangler troverdighet".

"................................................"

Paul McCartney er et eksempel på en artist som har holdt på i 40 år, etter min mening uten troverdighet. Troverdigheten i The Beatles var det først og fremst John Lennon, og delvis George Harrison, som stod for.

Skrevet

Paul McCartney er et eksempel på en artist som har holdt på i 40 år, etter min mening uten troverdighet. Troverdigheten i The Beatles var det først og fremst John Lennon, og delvis George Harrison, som stod for.

Et godt eksempel på et unntak :-)

Men det er en subjektiv vurdering.

"..........................................."

Skrevet

HELT ENIG med deg!

Maria Mena suger bigtime. Så du den urdårlige opptredenen hun hadde hos David Letterman? Falskt og jævlig - pinlig å være landsmann av henne.

Spesielt fæl er den låta hvor hun synger om når "hun puttet henda mellom bena hans og sa at den var liten"...etc... Husker ikke hva den heter. Åjo - Your the only one, eller noe i den duren.

Skrevet

ohhh, hun er bare så innigranskuen irriterende.

HATER den snakkesyngingen, og stemmen hennes er arrrrrrg.

Som person er hun sikkert hyggelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...