Gjest Elibesadette Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hva går under hvitt kjøtt og hva går under rødt kjøtt? 0 Siter
Gjest Justerk Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hvitt kjøtt: Kylling, kalkun, fisk og svinekjøtt (?). Altså lyst kjøtt. Rødt kjøtt: Alt annet. 0 Siter
Gjest Elibesadette Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hvitt kjøtt: Kylling, kalkun, fisk og svinekjøtt (?). Altså lyst kjøtt. Rødt kjøtt: Alt annet. Det var svinekjøtt jeg egentlig var mest usikker på da. Klarer ikke å bestemme meg om hvor det skal stå. Det er ikek slik at alle firbeinte dyr har rødt kjøtt da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 www.egg.no er nettsiden til opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt, kanskje du finner ut av det der. 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Det var svinekjøtt jeg egentlig var mest usikker på da. Klarer ikke å bestemme meg om hvor det skal stå. Det er ikek slik at alle firbeinte dyr har rødt kjøtt da? nei - svin er hvitt og magert ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.