Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Dersom man tar både 2KJ og 3KJ på videregående, blir begge standpunktkaraktene stående på vitnemålet da? Eller blir 2KJ strøket og erstattet av 3KJ-karakteren? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er jo to forskjellige fag, og begge karakterene må da nødvendigvis stå på vitnemålet. "............................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er jo to forskjellige fag, og begge karakterene må da nødvendigvis stå på vitnemålet. "............................................." Kjemi er kjemi og like kjipt alt sammen, i mine øyne. Men okay, takk for svar! 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kjemi er kjemi og like kjipt alt sammen, i mine øyne. Men okay, takk for svar! Det er jeg uforbeholdent enig i - kjemi er til og med værre enn fysikk :-) "................................................" 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er jeg uforbeholdent enig i - kjemi er til og med værre enn fysikk :-) "................................................" Jepp! Der er jeg helt enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.