Gå til innhold

Andrine

Gjest Hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg var faktisk sammen med ei som het det en gang. For meg så er Andrine en ung bimbo-and fra Andeby :-)

"..............................................."

Skrevet

Jeg liker det ikke.

Minner meg om navnet Trine og desvverr er ikke dette ett navn som jeg kunne ha brukt:(

Skrevet

En kamerat av meg var faktisk sammen med ei som het det en gang. For meg så er Andrine en ung bimbo-and fra Andeby :-)

"..............................................."

Kjenner noen Andriner.. hvor gammel er denne kameraten og denne Andrinen, og hvor er de fra? :-)

Skrevet

Kjenner noen Andriner.. hvor gammel er denne kameraten og denne Andrinen, og hvor er de fra? :-)

Heh - du tror jeg skal "oute" meg her, til noen som ikke bruker et ordentlig nick, engang? :-)

"............................................."

Skrevet

Det er over 1000 stk i norge som heter Andrine, så det kan jo hende det er ei annen... ;)

Skrevet

Heh - du tror jeg skal "oute" meg her, til noen som ikke bruker et ordentlig nick, engang? :-)

Du kan vel si hvor gammel hun er om ikke annet da? :-)

Skrevet

Du kan vel si hvor gammel hun er om ikke annet da? :-)

Husker ikke :-) Husker bare at hun var yngre enn kompisen.

Skrevet

Husker ikke :-) Husker bare at hun var yngre enn kompisen.

Og du kan ikke svare på om han var f.eks mellom 20 og 25? :-p

Skrevet

Og du kan ikke svare på om han var f.eks mellom 20 og 25? :-p

Han? Han var godt over 30. Og hun var yngre. Men hør her: Vi snakker om 1000 personer i Norge som har dette navnet, og jeg husker ikke engang nøyaktig hvor hun kom fra.

"........................................."

Skrevet

Jeg tenker på det som en slags feminin variant av andrik...ikke en heldig assosiasjon, med andre ord.

Skrevet

Enig med folket under.

Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman.

Skrevet

Enig med folket under.

Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman.

"sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman"

Duh! Har du noengang møtt en prostituert and som _ikke_ var narkoman, heh?

".............................................."

Skrevet

Enig med folket under.

Ingen fare for at jeg kaller barnet mitt det, i og med at jeg heter det selv.

Skrevet

Ingen fare for at jeg kaller barnet mitt det, i og med at jeg heter det selv.

Og hvordan gikk det med deg?

Skrevet

"sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman"

Duh! Har du noengang møtt en prostituert and som _ikke_ var narkoman, heh?

".............................................."

Nope. Aldri.

Skrevet

Jeg synes det er et pent og spesielt navn. Det er flott at folk kan kalle barna sine for noe annet enn standardnavnene Mari, Marianne, Stine, Camilla, Silje, osv.

Skrevet

Enig med folket under.

Du tar nok feil.

Andrine i Hotel Cæsar var ikke prostituert. Hun ble tvert i mot voldtatt av en bankraner som het Jerry. Og det var ikke pga navnet hennes, men kanskje hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...