Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 En kamerat av meg var faktisk sammen med ei som het det en gang. For meg så er Andrine en ung bimbo-and fra Andeby :-) "..............................................." 0 Siter
yellow Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ene marsvinet vårt heter det.....*s* :-) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg liker det ikke. Minner meg om navnet Trine og desvverr er ikke dette ett navn som jeg kunne ha brukt:( 0 Siter
Gjest Hva synes dere om navnet? Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 En kamerat av meg var faktisk sammen med ei som het det en gang. For meg så er Andrine en ung bimbo-and fra Andeby :-) "..............................................." Kjenner noen Andriner.. hvor gammel er denne kameraten og denne Andrinen, og hvor er de fra? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kjenner noen Andriner.. hvor gammel er denne kameraten og denne Andrinen, og hvor er de fra? :-) Heh - du tror jeg skal "oute" meg her, til noen som ikke bruker et ordentlig nick, engang? :-) "............................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kjenner noen Andriner.. hvor gammel er denne kameraten og denne Andrinen, og hvor er de fra? :-) Det er over 1000 stk i norge som heter Andrine, så det kan jo hende det er ei annen... 0 Siter
Gjest Hva synes dere om navnet? Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Heh - du tror jeg skal "oute" meg her, til noen som ikke bruker et ordentlig nick, engang? :-) "............................................." Du kan vel si hvor gammel hun er om ikke annet da? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du kan vel si hvor gammel hun er om ikke annet da? :-) Husker ikke :-) Husker bare at hun var yngre enn kompisen. "............................................." 0 Siter
Gjest Hva synes dere om navnet? Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Husker ikke :-) Husker bare at hun var yngre enn kompisen. "............................................." Og du kan ikke svare på om han var f.eks mellom 20 og 25? :-p 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Og du kan ikke svare på om han var f.eks mellom 20 og 25? :-p Han? Han var godt over 30. Og hun var yngre. Men hør her: Vi snakker om 1000 personer i Norge som har dette navnet, og jeg husker ikke engang nøyaktig hvor hun kom fra. "........................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg tenker på det som en slags feminin variant av andrik...ikke en heldig assosiasjon, med andre ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig med folket under. Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig med folket under. Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman. "sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman" Duh! Har du noengang møtt en prostituert and som _ikke_ var narkoman, heh? ".............................................." 0 Siter
Gjest Hva synes dere om navnet? Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig med folket under. Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman. Ingen fare for at jeg kaller barnet mitt det, i og med at jeg heter det selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ingen fare for at jeg kaller barnet mitt det, i og med at jeg heter det selv. Og hvordan gikk det med deg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 "sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman" Duh! Har du noengang møtt en prostituert and som _ikke_ var narkoman, heh? ".............................................." Nope. Aldri. 0 Siter
Gjest Hulk Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg synes det er et pent og spesielt navn. Det er flott at folk kan kalle barna sine for noe annet enn standardnavnene Mari, Marianne, Stine, Camilla, Silje, osv. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig med folket under. Hvis du kaller ungen din for Andrine er jeg helt sikker på at hun blir en prostituert and, og sannsynligvis narkoman. Du tar nok feil. Andrine i Hotel Cæsar var ikke prostituert. Hun ble tvert i mot voldtatt av en bankraner som het Jerry. Og det var ikke pga navnet hennes, men kanskje hans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.