ShitDiddelyDo Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Du tar nok feil. Andrine i Hotel Cæsar var ikke prostituert. Hun ble tvert i mot voldtatt av en bankraner som het Jerry. Og det var ikke pga navnet hennes, men kanskje hans. Men Hotell Cæsar er meg bekjent en tv-serie, og ikke real life. 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg "kjenner" verdens beste lille Andrine fra noen her på DOL - så det er best dere holder kjeft! det er personen som GJØR hva jeg forbinder med det navnet -og jeg kjenner bare én - og hun er ei herlig lita berte 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Andrine Flemmen *s* Kjent norsk kvinnelig alpinist 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Sorry. Det høres ut som hunnkjønnsformen av andrik (som jo er en hann-and). 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Sorry. Det høres ut som hunnkjønnsformen av andrik (som jo er en hann-and). du liker ikke navnet på NOEN DOL-unger du! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 du liker ikke navnet på NOEN DOL-unger du! Joda. Andre-navnet på snuppa di er jo det vakreste jentenavnet jeg vet! ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Tja. Ei i klassa til storesøster som heter det - og hun er søt hun. Men personlig ville jeg aldri valgt det navnet til noen av mine barn. 0 Siter
Juneau Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Tja. Ei i klassa til storesøster som heter det - og hun er søt hun. Men personlig ville jeg aldri valgt det navnet til noen av mine barn. Nja.... jeg får assosiasjoner til "androgyn", som jo ikke er særlig positivt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.