Gå til innhold

Andrine

Gjest Hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tar nok feil.

Andrine i Hotel Cæsar var ikke prostituert. Hun ble tvert i mot voldtatt av en bankraner som het Jerry. Og det var ikke pga navnet hennes, men kanskje hans.

Men Hotell Cæsar er meg bekjent en tv-serie, og ikke real life.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg "kjenner" verdens beste lille Andrine fra noen her på DOL - så det er best dere holder kjeft! :)

det er personen som GJØR hva jeg forbinder med det navnet -og jeg kjenner bare én - og hun er ei herlig lita berte :)

Skrevet

Sorry. Det høres ut som hunnkjønnsformen av andrik (som jo er en hann-and).

Annonse

Skrevet

Sorry. Det høres ut som hunnkjønnsformen av andrik (som jo er en hann-and).

du liker ikke navnet på NOEN DOL-unger du!

Skrevet

du liker ikke navnet på NOEN DOL-unger du!

Joda. Andre-navnet på snuppa di er jo det vakreste jentenavnet jeg vet! :o)

Skrevet

Tja. Ei i klassa til storesøster som heter det - og hun er søt hun. Men personlig ville jeg aldri valgt det navnet til noen av mine barn.

Skrevet

Tja. Ei i klassa til storesøster som heter det - og hun er søt hun. Men personlig ville jeg aldri valgt det navnet til noen av mine barn.

Nja.... jeg får assosiasjoner til "androgyn", som jo ikke er særlig positivt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...