Gå til innhold

FU: Hvor mange pushups klarer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ned på gulvet og prøv!

Jeg klarer 18 ordentlige, og 34 "jentepushups".

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

9

• favn

4

• cecily

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du verden, hva DOL får meg til å gjøre tidlig på morgenen...15 "ordentlige", klarte jeg. (får jeg lov å skylde på en begynnende senebetennelse i venstre håndledd? ;) )

Skrevet

35 ordentlige. (ikke akkurat nå, for nå er jeg full i feber.. men på trening sist uke..) Gjør det aldri på "jentemåten".

18 er bra om du aldri trener pushups!

Skrevet

For ca halvannet år siden klarte jeg 10 vanlige og 20 jentete. Men har ikke prøvd i det siste, og du får meg ikke ned på gulvet klokken åtte på morran heller altså.

Skrevet

Og har du ikke rumpa rett i været og nesa er nesten i gulvet når du er nede, selvsagt?

Jeg er en pingle på push-ups. Klarer kanskje bare 4-5 ekte.

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

La inn silikon i Februar - under muskelen. Og etter det har det nok ikke fungert så bra som før. Tok 10 her om dagen. Hadde nok ikke klart så mange fler. Tok ca. 20 før.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes jeg er sprek på push-ups. Jeg tok 25 nå bare for å bevise meg, men vet det bor et par til meg om jeg virkelig gidder å trå til! ;-)

Ordentelige altså, jente pusups er juks.

Det eneste sånn sportselige jeg er litt god på,jeg er armsterk, men ellers er det ikke mye sporty over meg! ;-)

Skrevet

Jeg synes jeg er sprek på push-ups. Jeg tok 25 nå bare for å bevise meg, men vet det bor et par til meg om jeg virkelig gidder å trå til! ;-)

Ordentelige altså, jente pusups er juks.

Det eneste sånn sportselige jeg er litt god på,jeg er armsterk, men ellers er det ikke mye sporty over meg! ;-)

Det er bra til jenter/damer å være, og spesielt bra hvis du ikke trener jevnlig!

Skrevet

Pushups = armhevinger? Jeg klarer ingen med strak kropp. Jenter skal ikke greie sånt ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er bra til jenter/damer å være, og spesielt bra hvis du ikke trener jevnlig!

Jeg trener IKKE jevnlig..;-)Men jeg er som sagt ganske armsterk,jeg klarer1(!) pull up også..Imponerende sant?;-)

Jeg kan det,ogsåer jeg god på å gå/sykle/svømme ganske langt uten å bli kakesliten, selvom jeg røyker og sånn.

Men jeg er IDIOT og klønete på nesten alt annet sportslig. Det jeg er aller, aller dårligst på er ballspill, sånne aerobic ting som krever mye koordinasjon, å kaste ball, og å løpe fort og ikke se helt jalla ut..Huff &huff!;-)

Skrevet

Pushups = armhevinger? Jeg klarer ingen med strak kropp. Jenter skal ikke greie sånt ;-)

Pushups = armbøyninger.

Armhevninger (= chims) er når du hever kroppen opp med armene over hodet og grepet i en stang:-)

Skrevet

Jeg greier ingen push-ups, mener selv det er fordi jeg er høy. For korte folk er jo push-ups omtrent som for knærne for meg; så det, så :o)

Skrevet

Pushups = armbøyninger.

Armhevninger (= chims) er når du hever kroppen opp med armene over hodet og grepet i en stang:-)

Den kan jeg! Sikkert etpar i alle fall.

Men altså... den med kroppen strak, tærne i gulvet og ansiktet nedover... nei.

Men bortsett fra dette, er jeg veldig, veldig tøff.

:)

Skrevet

Jeg trener IKKE jevnlig..;-)Men jeg er som sagt ganske armsterk,jeg klarer1(!) pull up også..Imponerende sant?;-)

Jeg kan det,ogsåer jeg god på å gå/sykle/svømme ganske langt uten å bli kakesliten, selvom jeg røyker og sånn.

Men jeg er IDIOT og klønete på nesten alt annet sportslig. Det jeg er aller, aller dårligst på er ballspill, sånne aerobic ting som krever mye koordinasjon, å kaste ball, og å løpe fort og ikke se helt jalla ut..Huff &huff!;-)

Jeg tror faktisk bare at jeg kjenner 1(!) dame som klarer pullups/armhevninger/chims (kjært barn, mange navn).

Og hun trener meget hardt og jevnlig. (Hun er for øvrig kjæresten til "sjefen over alle sjefer":-)

Skrevet

Den kan jeg! Sikkert etpar i alle fall.

Men altså... den med kroppen strak, tærne i gulvet og ansiktet nedover... nei.

Men bortsett fra dette, er jeg veldig, veldig tøff.

:)

Hey - hvis du klarer armhevninger, så er DET faktisk hardere enn armbøyninger for de aller aller fleste.

Selv kan jeg ta 60 - 70 armbøyninger, men klarer ikke fler enn 15-20 armhevninger (husk - jeg er mann og trener mye:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror faktisk bare at jeg kjenner 1(!) dame som klarer pullups/armhevninger/chims (kjært barn, mange navn).

Og hun trener meget hardt og jevnlig. (Hun er for øvrig kjæresten til "sjefen over alle sjefer":-)

Kult! Så jeg kan sole meg litt i det faktum at jeg klarer en da?:-)

Det er da enda noe,for ellers er jeg bare SÅ lite sporty!

Men styrke pinglete er jeg ikke, jeg får det meste opp trappa her for egen maskin, og jeg har tatt den ene eksen min i håndbak..Men han ER pingle..;-P

Skrevet

Kult! Så jeg kan sole meg litt i det faktum at jeg klarer en da?:-)

Det er da enda noe,for ellers er jeg bare SÅ lite sporty!

Men styrke pinglete er jeg ikke, jeg får det meste opp trappa her for egen maskin, og jeg har tatt den ene eksen min i håndbak..Men han ER pingle..;-P

Det synes jeg helt klart at du kan:-)

ps: for øvrig må jeg korigere meg selv litt. Det kalles "chins" og ikke "chims"....i den grad det spiller noen rolle *s*

Skrevet

Hey - hvis du klarer armhevninger, så er DET faktisk hardere enn armbøyninger for de aller aller fleste.

Selv kan jeg ta 60 - 70 armbøyninger, men klarer ikke fler enn 15-20 armhevninger (husk - jeg er mann og trener mye:-)

Jentungen på 11 tar 20 push-ups.

Mora klarer ikke en en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...