Gå til innhold

Skjema for fritak fra forsvaret?? Finnes d?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt på 19 år
Skrevet

Jeg har blitt innkalt til førstegangstjeneste etter nyttår.

Jeg har et problem som gjør at jeg vil ha fritak..

Jeg vet jeg kan snakke med prest eller psykolog der inne, og at alt sikkert ordner seg da. Men problemet er at det å møte opp der, og det å sove der, ikke kommer til å gå så bra for meg..

Klarer ikke tenke på noe annet, og får litt panikk av å vente nå..og ikke vite.

Er det noe jeg kan gjøre _nå_? Sende brev eller en slags søknad om fritak? Finnes det noe slikt..? Der jeg kan beskrive situasjonen min slik den er nå..

Håper på svar.

Vet det er mange som dimmer av helt teite grunner..og at folk har delte meninger om dette. Men det er ikke det jeg vil diskutere her. For akkurat de holdningene, ødelegger mye for oss som faktisk har problemer.

Så vær så snill og svar hvis dere vet om noe jeg faktisk kan gjøre..ang skjema eller noe slikt.

Tusen takk på forhånd.

Mvh en gutt på 19 år

Fortsetter under...

Skrevet

"Håper på svar. Vet det er mange som dimmer av helt teite grunner..og at folk har delte meninger om dette. Men det er ikke det jeg vil diskutere her. For akkurat de holdningene, ødelegger mye for oss som faktisk har problemer."

Du trenger faktisk ingen annen grunn at du ikke er, eller ikke føler deg, skikket til militærtjeneste. Det er ingen "teit" grunn :-)

Jeg skrev et brev i min tid, men det er godt mulig det finnes et skjema nå. Et brev er imidlertid like gyldig om du ikke får tak i dette skjemaet.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...