Gå til innhold

fuji vet ingenting ennå...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg regnte litt på nytt, og fant ut at jeg skulle hatt mensen på lørdag.

Jeg har ennå ikke fått mensen, men jeg hadde litt blod på papiret i går kveld. Dersom jeg ikke begynner å blø i løpet av dagen, så skal jeg gå å kjøpe meg en test.

Jeg går fra dypeste fortvilelse (når jeg så blod) til gryende håp når jeg fremdeles har ømme bryst, murringer og ingen reell blødning...

Jeg har ikke lyst til å ta en test før det er en reel sjanse for at jeg faktisk er gravid, så jeg venter litt med testen ennå. Jeg har vært forsinket med mensen før,uten at det har vært klaff, så klok av skade venter jeg litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209874-fuji-vet-ingenting-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo veldig fornuftig.. skjønner det jo i og med at dette nå er din 6 pp etter MA... Utålmodige meg derimot ville vel revet meg i håret av nysgjerrighet nå :-)

Logget meg på her bare for å se om du hadde fått tatt den testen ennå da, er FRYKTELIG SPENT på dine vegne*

Selv har jeg EL denne uken og koser meg/oss med det :-)

Lov å komme tilbake når du vet mere da, har en følelse av at du har noe på gang nå!!

Krysser fingre og tær

fuji1365380447

Er jo veldig fornuftig.. skjønner det jo i og med at dette nå er din 6 pp etter MA... Utålmodige meg derimot ville vel revet meg i håret av nysgjerrighet nå :-)

Logget meg på her bare for å se om du hadde fått tatt den testen ennå da, er FRYKTELIG SPENT på dine vegne*

Selv har jeg EL denne uken og koser meg/oss med det :-)

Lov å komme tilbake når du vet mere da, har en følelse av at du har noe på gang nå!!

Krysser fingre og tær

Hi-hi.. SÅ jeg burde ta en test bare for å tilfredstille nysgjerrighetent til prøverene her inne på DOL!???

Jeg hadde egentlig tenkt å ta en test i dag morges, men jeg hadde glemt å kjøpe en test, så det må bli senere.

Men jeg skal ikke si annet enn at jeg er spent her jeg sitter... Klarer ikke å konsentrere meg til å jobbe i dag, nei!

Hi-hi.. SÅ jeg burde ta en test bare for å tilfredstille nysgjerrighetent til prøverene her inne på DOL!???

Jeg hadde egentlig tenkt å ta en test i dag morges, men jeg hadde glemt å kjøpe en test, så det må bli senere.

Men jeg skal ikke si annet enn at jeg er spent her jeg sitter... Klarer ikke å konsentrere meg til å jobbe i dag, nei!

Hehe ja det syntes jeg så absolutt!! ;-)

Nå er jo ikke jeg den som har prøvd lengst her inne da, tvertimot men syntes jo dette er en fryktelig spennede tid og da er det alltids godt å dele det med noen som er "der".. selv har jeg nemmelig ingen venner som prøver eller har prøvd.. Kun en venninde som for 3mnd siden ble gravid dagen etter at hun slutttet med p-piller... så jeg kan ikke akkurat si hun har helt forståelse for denne "prøve fasen".

...glemme å kjøpe test da eller, pøh du ville bare la momentet vare du ;-) lololol har full forståelse for at ikke arbeids konsentrasjonen er på topp i dag hvertfall!

LØP OG KJØP!

fuji1365380447

Krysser fingrene for deg!

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3.

Ja, men når i syklusen kommer festeblødningen?

Jeg hadde en liten blødning for ca en uke siden.

men så har jeg også hatt litt "spotting" nå ved IKM.

Kan man ha flere slike festeblødninger...?

Annonse

fuji1365380447

Har du ikke testet ennå?!! *skuffet* Akkurat som Triad så logget jeg meg på for å se hvordan det gikk med fuji:)

En jeg kjenner hadde små blødninger de to første gangene hun skulle ha mensen.

Jeg har lett brunlig utflod, så jeg er nok redd for at mensen kommer i løpet av dagen.

Hvis den ikke gjør det, så lover jeg å teste i morgen.

Beklager hvis jeg gjør alle utålmodige, men jeg orker bare ikke å se "ikke gravid" på pinnen. Da er det bedre å bare få mensen. Så jeg venter til i morgen.

Gjest mirakel*2?

Jeg har lett brunlig utflod, så jeg er nok redd for at mensen kommer i løpet av dagen.

Hvis den ikke gjør det, så lover jeg å teste i morgen.

Beklager hvis jeg gjør alle utålmodige, men jeg orker bare ikke å se "ikke gravid" på pinnen. Da er det bedre å bare få mensen. Så jeg venter til i morgen.

skjønner det. Håper det ikke er mensen som er i anmarsj nå da!

fuji1365380447

skjønner det. Håper det ikke er mensen som er i anmarsj nå da!

Men jeg er veldig glad for deres interesse og at dere støtter meg, altså!!!

Det er vanskelig å leve med så mye usikkerhet, og da hjelper det veldig å ha noen å øse ut frustrasjon på.

Takk for støtte!

Gjest mirakel*2?

Men jeg er veldig glad for deres interesse og at dere støtter meg, altså!!!

Det er vanskelig å leve med så mye usikkerhet, og da hjelper det veldig å ha noen å øse ut frustrasjon på.

Takk for støtte!

neste gang er det jeg som trenger støtte. Vi bytter på det her inne:) Det er 12 dager til IKM så jeg har ikke begynt med "tenke hvis" ennå

Ja, men når i syklusen kommer festeblødningen?

Jeg hadde en liten blødning for ca en uke siden.

men så har jeg også hatt litt "spotting" nå ved IKM.

Kan man ha flere slike festeblødninger...?

Festeblødningene mine har kommet ca. den tiden jeg har forventet mensen.

fuji1365380447

Herregud - nå har jeg gjordt mye rart og tullete nå...

Jeg leste inne på Pernille.info at en eggløsningstest også ville slå ut hvis man var gravid. Så jeg tisset på en eggløsningstest, og javisst - jeg fikk utslag. Ikke spør meg om en logisk forklaring på hvorfor jeg heller tok en eggløsningstest fremfor en graviditetstest.

Men jeg leste nå at det kan bety alt mulig, og at eggløsningstestene ikke er så nøyaktige som graviditetstestene, og at de har mange feilkilder.

Så nå er jeg like langt, og nå må jeg ikke tisse lenger...

Og så har jeg bare kjøpt èn graviditestest (igjen ennå et syptom på at jeg har blitt gal i hodet), så den må jeg nesten vente med å ta til i morgen tidlig...

Herregud, jeg klarer ikke å være rasjonell i det hele tatt!! Jeg bare gjør dumme tullete ting for å finne ut om jeg er gravid.

Alt annet enn å faktisk ta en graviditestest.

Ennå har jeg ømme bryst og murringer, men også lett brunlig utflod...

Nå må jeg vel vente til jeg har samlet opp tilstekkelig urin, og da må jeg nok vente til i morgen tidlig...

Hilsen en totalt gal

Annonse

Jeg leste inne på Pernille.info at en eggløsningstest også ville slå ut hvis man var gravid. Så jeg tisset på en eggløsningstest, og javisst - jeg fikk utslag. Ikke spør meg om en logisk forklaring på hvorfor jeg heller tok en eggløsningstest fremfor en graviditetstest.

Men jeg leste nå at det kan bety alt mulig, og at eggløsningstestene ikke er så nøyaktige som graviditetstestene, og at de har mange feilkilder.

Og så har jeg bare kjøpt èn graviditestest (igjen ennå et syptom på at jeg har blitt gal i hodet), så den må jeg nesten vente med å ta til i morgen tidlig...

Herregud, jeg klarer ikke å være rasjonell i det hele tatt!! Jeg bare gjør dumme tullete ting for å finne ut om jeg er gravid.

Nå må jeg vel vente til jeg har samlet opp tilstekkelig urin, og da må jeg nok vente til i morgen tidlig...

Hilsen en totalt gal

Det mest fornuftige i det innlegget var beslutningen om å bruke morgenurin :-)

Lykke til!

fuji1365380447

Det mest fornuftige i det innlegget var beslutningen om å bruke morgenurin :-)

Lykke til!

Uff, jeg sitter her og ler litt oppgitt av meg selv..

Hva skjedde med den flinke, rasjonelle og fornuftige jenta jeg vanligvis er??

Borte vekk - bare tullball!

Får vente til i morgen, ja.

Gjest mirakel*2?

Hilsen en totalt gal

fuji da!!!!!!!!!

Hvorfor tok du ikke en graviditetstest??!:)

Herlighet hvor spennende!:)

fuji1365380447

fuji da!!!!!!!!!

Hvorfor tok du ikke en graviditetstest??!:)

Herlighet hvor spennende!:)

Jeg burde miste all råderett over mitt eget liv etter dette ;-)

Makan til tullball har jeg aldri vært ute for. Er jammen glad for at jeg er alene hjemme, så sambo ikke merker hvor gal jeg har blitt.

Mer følger i morgen...

forstår ikke hvordan du holder ut....hadde tatt en straks jeg! Men du...kan du beskrive hvordan murringene kjennes...Jeg kjenner også noe rart i magen...noe som vibrerer nedenfor navlen...ikke opplevd det før...en uke til forventet mens, men spenningen stiger!!!

Gjest mirakel*2?

Jeg burde miste all råderett over mitt eget liv etter dette ;-)

Makan til tullball har jeg aldri vært ute for. Er jammen glad for at jeg er alene hjemme, så sambo ikke merker hvor gal jeg har blitt.

Mer følger i morgen...

vi venter i spenning på fortsettelsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...