Gjest alive&kicking Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Vi skal ha julebord snart og lurer på om det er noen som har tips til enkel underholdning. Tenker da ikke på selskapsleker eller sånt som folk ikke vil være med på. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Kan du ikke la folk bare drekke, eta, og kline i krokene uten å forstyrre de med noe forbannet "underholdning"? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Kan du ikke la folk bare drekke, eta, og kline i krokene uten å forstyrre de med noe forbannet "underholdning"? jeg bruker gjøre det da....men nå har jeg fått spørsmål om å lage til litt annerledes underholdning enn det.... 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 jeg bruker gjøre det da....men nå har jeg fått spørsmål om å lage til litt annerledes underholdning enn det.... karaoke! 0 Siter
vilma Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 jeg bruker gjøre det da....men nå har jeg fått spørsmål om å lage til litt annerledes underholdning enn det.... Jeg er på leting etter det samme. Noen morsomme tekster f.eks. Sanger med en spesiell og morsom vri... Håper du får noen gode tips. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 En liten og underholdene quiz? Med premie? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.