Gjest studentinnen Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg fikk B på eksamen, har aldri fått bokstavkarakter før, hva omtrent tilsvarer en B i tallsystemet 1.0 - 4.0? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 A Fremragende Kandidaten viser stor grad av selvstendighet og solid analytisk forståelse. Kandidaten viser særdeles god kunnskap i og oversikt over emnets faglige grunnlag og innhold. Kandidaten viser svært gode ferdigheter i anvendelsen av denne kunnskapen. B Meget god Kandidaten viser evne til selvstendighet og god analytisk forståelse. Kandidaten viser meget god kunnskap i og oversikt over emnets faglige grunnlag og innhold. Kandidatens ferdigheter i anvendelsen av denne kunnskapen ligger over gjennomsnittet. Tror du skal være riktig så fornøyd med den karakteren der. Tilsvarer nok nesten en topp tallkarakter også. 0 Siter
Gjest studentinnen Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 A Fremragende Kandidaten viser stor grad av selvstendighet og solid analytisk forståelse. Kandidaten viser særdeles god kunnskap i og oversikt over emnets faglige grunnlag og innhold. Kandidaten viser svært gode ferdigheter i anvendelsen av denne kunnskapen. B Meget god Kandidaten viser evne til selvstendighet og god analytisk forståelse. Kandidaten viser meget god kunnskap i og oversikt over emnets faglige grunnlag og innhold. Kandidatens ferdigheter i anvendelsen av denne kunnskapen ligger over gjennomsnittet. Tror du skal være riktig så fornøyd med den karakteren der. Tilsvarer nok nesten en topp tallkarakter også. Ja, jeg er kjempefornøyd. Klart, en A ville smakt enda bedre, men de henger nok høyt. Skikkelig uvant med slike karakterer, men det detter nok inn etter hvert. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ja, jeg er kjempefornøyd. Klart, en A ville smakt enda bedre, men de henger nok høyt. Skikkelig uvant med slike karakterer, men det detter nok inn etter hvert. Ja, om det fortsetter slik, skal du bare gå på! A`er og B`er er veldig kjekt å ha! Har selv oppnådd en A og B, og er veldig stolt av meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.