Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sonyericsson

mange man og damer liker ikke oral sex du må respekt han og hvis du forelskt han da finer dere mange andre thing-dilo-eller finger

Jeg har det som deg, bortsett fra at jeg er mann og har en kjæreste som aldri vil ha oral sex.

Jeg er glad i henne som hun er og velger ikke å la dette ødelegge forholdet.

---

Jeg har det som deg, bortsett fra at jeg er mann og har en kjæreste som aldri vil ha oral sex.

Jeg er glad i henne som hun er og velger ikke å la dette ødelegge forholdet.

---

ja det er sant vi må respskter hver andre ikke oral sex er alttttttttttttt

Du må spørre deg selv hvor viktig oralsex er for deg i ett forhold. Klarer du å leve uten oralsex resten av livet? Jeg kunne aldri levd sammen med en mann som ikke likte å gi meg oralsex fordi for meg så er oralsex veldig viktig i mitt sexliv, og jeg vet med meg selv at i lengeden at det blitt et problem.

Annonse

Du må spørre deg selv hvor viktig oralsex er for deg i ett forhold. Klarer du å leve uten oralsex resten av livet? Jeg kunne aldri levd sammen med en mann som ikke likte å gi meg oralsex fordi for meg så er oralsex veldig viktig i mitt sexliv, og jeg vet med meg selv at i lengeden at det blitt et problem.

Uff, beklager skrivefeilene i siste setning

er du dyr eller----

Nydelig - endelig en kvinne som mener det samme som jeg og minst en annen har blitt anklaget for de verste ting for å mene. :-)

".............................................."

Jeg hata å gi oralsex før jeg og... jeg syns det var ekkelt, men kjærsten pressa meg litt (likte det ikke), og etter å ha lest litt om hvordan en perfekt blow-job skulle utføres her på DOL, fikk jeg det til på en måte han aldri glemmer!! Jeg fikk den beste responsen noensinne, og etter det likte jeg å gi oralsex.

kanskje kjærsten din føler at han ikke får det til... lær han det/ la han lese om det e.l. kanskje det gjør det lettere for han, slik som for meg!

Jeg hata å gi oralsex før jeg og... jeg syns det var ekkelt, men kjærsten pressa meg litt (likte det ikke), og etter å ha lest litt om hvordan en perfekt blow-job skulle utføres her på DOL, fikk jeg det til på en måte han aldri glemmer!! Jeg fikk den beste responsen noensinne, og etter det likte jeg å gi oralsex.

kanskje kjærsten din føler at han ikke får det til... lær han det/ la han lese om det e.l. kanskje det gjør det lettere for han, slik som for meg!

og etter det ble det mer mas da... "du er jo så flink", men da opplevde jeg selvfølgelig ikke det som mas, men som ros!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...