morsan Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Det er to musikkvideoer jeg har sett i det siste som jeg får litt creeps av, og hvor musikken nytes best med øynene lukket. Den ene er Madonnas "Hung up". Veldig kul låt, men å se på henne i det rosa antrekket og knestrømper og nærbilder av rumpa mens gymdrakta sakte glir opp i rumpesprekken etc synes jeg bare er ekkelt. ;-) Den andre er den med Tone Damlie Aaberge - "Bliss". Hun er så tilgjort i leppebevelsene - det er bare OVERTYDELIG at dette er miming og ikke synging, og så ser man tunga nesten like mye som på Britney Spears' videoer! Urk! ;-) Har du noen slike? Dette var vel et viktig nok tema for en mandag morgen, tenker jeg! *he he* 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Pkt 1. Ei dame i 40-årene, med så spenstig rumpe, må få lov å vise den fram. Pkt 2. Hvem er denne Tone et eller annet? 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Pkt 1. Ei dame i 40-årene, med så spenstig rumpe, må få lov å vise den fram. Pkt 2. Hvem er denne Tone et eller annet? All mulig ære til Madonna og hennes kropp! Og den delen der hun har på seg jeans zoomes det også inn på rumpa, og det er helt OK. Men den delen med gymdrakta er bare ekkel - antrekket er fælt - hun danser rart - og hva er det der med knestrømper og pumps egentlig????!!! Tone er en som var med i Idol. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Samboeren min mener iallefall at den My Humps er best på video men gjør seg dårlig på radio. 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Samboeren min mener iallefall at den My Humps er best på video men gjør seg dårlig på radio. Hvilken er det? Er det den med alle jentene som er på "treningsstudio"? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hvilken er det? Er det den med alle jentene som er på "treningsstudio"? Ja, tror det. De har omtrent samme klær som madonna på seg tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Ja, tror det. De har omtrent samme klær som madonna på seg tror jeg. Hvis det er den jeg tror det er, så ser jeg ho at den har større appell til menn! ;-) Men jeg får likevel ikke creeps av den som jeg får av Madonna, så det er ikke dette med å være lettkledt og vise seg frem jeg kicker på. Det er noe med MÅTEN Madonna gjør det på - urk! Ville bare si det, for det er jo en kjent sak at man ikke kan kritisere fine damer uten at noen tror at man bare er misunnelig! ;-) Og det er det altså IKKE! :-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hvilken er det? Er det den med alle jentene som er på "treningsstudio"? Det er nok "call on me". 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Det er nok "call on me". Ja! 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Dobbelt og trippelt enig. ;-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig i at Madonna danser rart for seg selv foran speilet. Korreografene har nok vridd hjernene sine for å finne på en "ny" måte å danse på, slik at Madonna kan skille seg ut igjen. Men mange av de andre som danser i HungUp videoen er kule, og hun rocker skikkelig på slutten når hun slår seg løs på dansegulvet med klær på. da er hun sikkelig funky syntes jeg! 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Enig i at Madonna danser rart for seg selv foran speilet. Korreografene har nok vridd hjernene sine for å finne på en "ny" måte å danse på, slik at Madonna kan skille seg ut igjen. Men mange av de andre som danser i HungUp videoen er kule, og hun rocker skikkelig på slutten når hun slår seg løs på dansegulvet med klær på. da er hun sikkelig funky syntes jeg! Helt enig! Slutten er kul, og de burde hatt mer av det og mindre av "treningen" i starten! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ja! Og jeg liker Madonna-videoen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.