Gå til innhold

Best på radio - ikke video! *S*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to musikkvideoer jeg har sett i det siste som jeg får litt creeps av, og hvor musikken nytes best med øynene lukket.

Den ene er Madonnas "Hung up". Veldig kul låt, men å se på henne i det rosa antrekket og knestrømper og nærbilder av rumpa mens gymdrakta sakte glir opp i rumpesprekken etc synes jeg bare er ekkelt. ;-)

Den andre er den med Tone Damlie Aaberge - "Bliss". Hun er så tilgjort i leppebevelsene - det er bare OVERTYDELIG at dette er miming og ikke synging, og så ser man tunga nesten like mye som på Britney Spears' videoer! Urk! ;-)

Har du noen slike?

Dette var vel et viktig nok tema for en mandag morgen, tenker jeg! *he he*

Skrevet

Pkt 1.

Ei dame i 40-årene, med så spenstig rumpe, må få lov å vise den fram.

Pkt 2.

Hvem er denne Tone et eller annet?

Skrevet

Pkt 1.

Ei dame i 40-årene, med så spenstig rumpe, må få lov å vise den fram.

Pkt 2.

Hvem er denne Tone et eller annet?

All mulig ære til Madonna og hennes kropp! Og den delen der hun har på seg jeans zoomes det også inn på rumpa, og det er helt OK.

Men den delen med gymdrakta er bare ekkel - antrekket er fælt - hun danser rart - og hva er det der med knestrømper og pumps egentlig????!!!

Tone er en som var med i Idol.

Skrevet

Samboeren min mener iallefall at den My Humps er best på video men gjør seg dårlig på radio. ;)

Skrevet

Samboeren min mener iallefall at den My Humps er best på video men gjør seg dårlig på radio. ;)

Hvilken er det? Er det den med alle jentene som er på "treningsstudio"?

Skrevet

Ja, tror det. De har omtrent samme klær som madonna på seg tror jeg.

Skrevet

Ja, tror det. De har omtrent samme klær som madonna på seg tror jeg.

Hvis det er den jeg tror det er, så ser jeg ho at den har større appell til menn! ;-)

Men jeg får likevel ikke creeps av den som jeg får av Madonna, så det er ikke dette med å være lettkledt og vise seg frem jeg kicker på. Det er noe med MÅTEN Madonna gjør det på - urk!

Ville bare si det, for det er jo en kjent sak at man ikke kan kritisere fine damer uten at noen tror at man bare er misunnelig! ;-) Og det er det altså IKKE! :-D

hare1365380455
Skrevet

Det er nok "call on me".

fuji1365380447
Skrevet

Enig i at Madonna danser rart for seg selv foran speilet. Korreografene har nok vridd hjernene sine for å finne på en "ny" måte å danse på, slik at Madonna kan skille seg ut igjen.

Men mange av de andre som danser i HungUp videoen er kule, og hun rocker skikkelig på slutten når hun slår seg løs på dansegulvet med klær på. da er hun sikkelig funky syntes jeg!

Skrevet

Enig i at Madonna danser rart for seg selv foran speilet. Korreografene har nok vridd hjernene sine for å finne på en "ny" måte å danse på, slik at Madonna kan skille seg ut igjen.

Men mange av de andre som danser i HungUp videoen er kule, og hun rocker skikkelig på slutten når hun slår seg løs på dansegulvet med klær på. da er hun sikkelig funky syntes jeg!

Helt enig! Slutten er kul, og de burde hatt mer av det og mindre av "treningen" i starten! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...