Gå til innhold

Hjelp, kjøleskap....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veggen bak i kjøleskapet mitt er blitt så svart, jeg har vasket og skurt, både med salmiakk og vanlige vaskemidler, men jeg får det ikke bort, det ser så ekkelt ut, har dere noen gode tips?

Kjøleskapet er ganske nytt.

Skrevet

Skal du flytte kjøleskapet? Så kan du jo male veggen. Hvis kjøleskapet skal stå der, spiller det vel ingen rolle?

Skrevet

Skal du flytte kjøleskapet? Så kan du jo male veggen. Hvis kjøleskapet skal stå der, spiller det vel ingen rolle?

Jeg mener veggen inni kjøleskapet

Skrevet

Jeg mener veggen inni kjøleskapet

Å, sorry! Har du prøvd med klorin-vann? Bruk kaldt vann (klor er en gass som fordamper mer i varmt vann)

Klor er både et blekemiddel og bakteriedrepende.

Skrevet

Å, sorry! Har du prøvd med klorin-vann? Bruk kaldt vann (klor er en gass som fordamper mer i varmt vann)

Ja jeg har prøvd klorin også, men det se like ille ut!

Skrevet

Klor er også giftig og kan i gassform drepe (det ble brukt under første verdenskrig).

Skrevet

Prøv en sånn "bright white" svamp (eller hva de nå heter). Står i hylla sammen med vaskemidler og kluter i vanlig dagligvarebutikk.

Skrevet

Jif skurekrem? Ellers har jeg ikke noen flere forslag. Har bare sett sånt i et gammelt kjøleskap som jeg overtok etter en i familien. Hvis du har vasket så godt som du sier, er det vel bare et kosmetisk problem, ikke urenslig eller helseskadelig?

Tviler på om du kan reklamere på kjøleskapet for dette, i hvert fall...

Skrevet

Jo, forresten, hva med "Ship Shape" eller hva det nå heter. Blekemiddel for hvite plastmøbler, markisker etc. Sikkert ganske heavy saker, må nok vaske godt etterpå... Selges i fargehandel.

Skrevet

Klor er også giftig og kan i gassform drepe (det ble brukt under første verdenskrig).

Yes, det er jo en av hovedgrunnene til at vi bruker det til desinfisering... Men brukt fortynnet i kaldt vann, er det ikke dødelig for mennesker å vaske med det.

Skrevet

Jif skurekrem? Ellers har jeg ikke noen flere forslag. Har bare sett sånt i et gammelt kjøleskap som jeg overtok etter en i familien. Hvis du har vasket så godt som du sier, er det vel bare et kosmetisk problem, ikke urenslig eller helseskadelig?

Tviler på om du kan reklamere på kjøleskapet for dette, i hvert fall...

Ja det er bare et kosmetisk problem, men det hadde liksom sett mye mer delikat ut om det var hvitt da.

Skrevet

Prøv en sånn "bright white" svamp (eller hva de nå heter). Står i hylla sammen med vaskemidler og kluter i vanlig dagligvarebutikk.

Takk for tips, sånne har jeg faktisk i skapet, tenkte ikke på det, skal prøve med det samme, det ble jo ingen lunch, så jeg kan like godt vaske :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...