Gå til innhold

Egg fra euroshopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage meg en omelett til lunch, og mikset sammen egg, fløte og litt skinke i en skål, akkurat da jeg skulle til å helle det i stekepannen kjente jeg en rar lukt. Helte det hele ut og begynte på nytt, men det luktet like ille. Det var selvfølgelig eggene. Sjekket pakken, men det går ikke ut på dato før julaften, kjøpte to pakker med tilsammen 36 egg før helgen, men nå frister det ikke å prøve den andre pakken heller. Fy så ekkelt,det luktet råtten fisk! Og jeg har spydd som en gris og har overhodet ikke lyst på lunch!

Skrevet

Først snakker du om kjøleskapet ditt som er svart innvendig, og så er du forundret over illeluktende egg? *humre*

Men altså, ta dem med tilbake til butikken, da vel? Eller de er kanskje hevet allerede?

Skrevet

Uff så kjipt!

Men du kan sjekke om eggene er OK hvis du tar vann i et litermål eller annen passelig beholder, og legg i eggene (et og et av gangen). Flyter egget opp så er det ødelagt, synker det til bunns er det bra, og er det midt i mellom er det fortsatt OK, men bør brukes opp snart.

Skrevet

Først snakker du om kjøleskapet ditt som er svart innvendig, og så er du forundret over illeluktende egg? *humre*

Men altså, ta dem med tilbake til butikken, da vel? Eller de er kanskje hevet allerede?

Hehe...altså...kjøleskapet mitt er rent! Jeg tømmer det og vasket det innvendig ofte, men det er svart allikevel, skjønner ikke hva det kommer av! Men rent er det....så det så!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...