Gjest Persille Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Og denne tror du virkelig er lovlig? Ja, det tror jeg. Kjenner flere som har brukt dem lenge - og det er ingen problemer med det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Du har sikkert fått tonnevis med tips nedover her, så jeg ville bare gratulere deg med gaven (heldigen) !! =) Takk takk - hva skulle man gjort uten gode kolleger?! Har forresten fått meg en flott førskolelærergutt også, så dette er dagen min 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Takk takk - hva skulle man gjort uten gode kolleger?! Har forresten fått meg en flott førskolelærergutt også, så dette er dagen min Har du?? Gratulerer så masse! =) 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Gratulerer så masse med Ipod. Jeg har selv også fått Ipod ;-) har lastet ned mange av våre CD og skal også legge inn videosnutter og bilder... Det er litt av en jobb!!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Gratulerer så masse med Ipod. Jeg har selv også fått Ipod ;-) har lastet ned mange av våre CD og skal også legge inn videosnutter og bilder... Det er litt av en jobb!!! For et slit 0 Siter
petter smart Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ja, det tror jeg. Kjenner flere som har brukt dem lenge - og det er ingen problemer med det. Ifølge russisk lov (som er noe rar også på dette området) er det lovlig, men de som sitter på rettighetene til musikken er ikke enig. De har aldri gitt siden lov til å selge musikken deres, og prisene er langt under det plateselskapene ønsker. I beste fall er siden i gråsonen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ifølge russisk lov (som er noe rar også på dette området) er det lovlig, men de som sitter på rettighetene til musikken er ikke enig. De har aldri gitt siden lov til å selge musikken deres, og prisene er langt under det plateselskapene ønsker. I beste fall er siden i gråsonen. Jaja, den tid den sorg i så fall 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 For et slit Men så er det mannen min som står for slitet da.. HAN har jo gitt meg den i julepresang, da må han også gjøre jobben med å legge inn alt jeg vil ha også da :-D 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Men så er det mannen min som står for slitet da.. HAN har jo gitt meg den i julepresang, da må han også gjøre jobben med å legge inn alt jeg vil ha også da :-D Hm, den funker ikke her - jeg må ordne det selv 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Link? www.apple.com Men det føler med programvare med ipoden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.