keinstein Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Mine: I Malaga på en kinarestaurant. I en snackbar på Baja California med en halvgal kokk. I en brøytekø på fjellet. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 På cruiseskip i Caribbean! Prøver du å friste meg? Det hadde vært noe. Juleselskaper er visst ganske hipt på slike. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Prøver du å friste meg? Det hadde vært noe. Juleselskaper er visst ganske hipt på slike. *tenker så det knaker* Jo: i en gammel skøyte (rednings-eller fiske-), lite juletre i toppen av masta, garantert stille, blank, svart sjø, stjerner. Radio på med guttekor og de fineste julesangene. Varmt, og lukt av parafinbrenner eller ovn inne, sjø og kaldt ute. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 *tenker så det knaker* Jo: i en gammel skøyte (rednings-eller fiske-), lite juletre i toppen av masta, garantert stille, blank, svart sjø, stjerner. Radio på med guttekor og de fineste julesangene. Varmt, og lukt av parafinbrenner eller ovn inne, sjø og kaldt ute. Guttekor ja. Jeg var medlem i Ølguttene. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Guttekor ja. Jeg var medlem i Ølguttene. Ah, du sang formodentlig ølbass, kan jeg tenke meg. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Ah, du sang formodentlig ølbass, kan jeg tenke meg. Mest øl-rap. Eller Takk for drammen, den var go'. Jeg tror jammen jeg tar to. Og hvis hosten den er slem, tar jeg tre-fire-fem. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Prøver du å friste meg? Det hadde vært noe. Juleselskaper er visst ganske hipt på slike. Tja, sist jeg feiret i Caribbean var jeg 12... Men kose meg det gjorde jeg! 0 Siter
fresja Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Bror min gikk i London en julaften og ventet på fly videre til Cuba, hvor han skulle feriere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.