Gå til innhold

Trolldom: en hvit flekk på bordet

Anbefalte innlegg

En håndflatestor, tydelig, helt hvit, ujevn flekk under lakken på det brunbeisede eike-stuebordet dukker opp og forsvinner.

Plutselig forsvinner den totalt, det er ikke spor etter den. Det har ikke noe med lys å gjøre, og jeg har vitner og bilde.

Den har vært borte i flere dager, men nå i morges griner den mot meg igjen.

Er bordet forhekset?

Blir jeg gal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209913-trolldom-en-hvit-flekk-p%C3%A5-bordet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør definitivt tilkalle noen klarsynte åndemanere og få bukt med elendigheten. Alternativt kan du kvitte deg med bordet, men i såfall må det skje ved fullmåne en torsdagsnatt, ellers hopper ånden ut av bordet og kan sette seg hvor som helst i huset.

Skumle greier sånne hvite flekker!

Annonse

Hvis du slutter å sette varme/våte kopper på bordet - så blir du kvitt problemet :)

Mulig du har rett, men hvorfor dukker den opp og forsvinner? Den er helt hvit og sees fra flere meters hold uten lys, og den forsvinner totalt uten spor når den ikke vil være der mer. Den går ikke å fjerne når den er der.

Akkurat som noen slår en bryter av og på. Den ser ut som en trekløver, ca 15 cm stor.

Ring Åndenes Makt på TvNorge med en gang!

Da kommer du på tv også, og får dine 5 minutters berømmelse.

Jeg har vært på TV og hatt bilde i aviser og blader et utall ganger, så det er ikke så viktig. Dessuten hater jeg det.

Gjest Persille

Mulig du har rett, men hvorfor dukker den opp og forsvinner? Den er helt hvit og sees fra flere meters hold uten lys, og den forsvinner totalt uten spor når den ikke vil være der mer. Den går ikke å fjerne når den er der.

Akkurat som noen slår en bryter av og på. Den ser ut som en trekløver, ca 15 cm stor.

Hm, temperaturpåvirkning går jeg for....

Den logiske bristen er at nevnte flekker vanligvis er varige - din forsvinner med (u)jevne mellomrom...

Den er skapt av én varm kopp, og trer frem igjen når en ny kopp settes på samme sted, eller tilnærmet samme sted.

Alternativt søler du vann på bordet og lar det bli liggende uten å tørke det opp - samme effekt.

Har du løsningen, eller er det er mysterie? Du pleier jo å variere litt der :)

Den logiske bristen er at nevnte flekker vanligvis er varige - din forsvinner med (u)jevne mellomrom...

Den er skapt av én varm kopp, og trer frem igjen når en ny kopp settes på samme sted, eller tilnærmet samme sted.

Alternativt søler du vann på bordet og lar det bli liggende uten å tørke det opp - samme effekt.

Sånne flekker som har oppstått pga varme gjenstander på bordet kan komme og gå avhengig av temperatur og luftfuktighet i rommet. Ikke sånn kjempebrått altså, men jeg har selv hatt et bord med en sånn flekk som noen ganger var der og andre ganger ikke. :-) Helt ufarlig.

Jeg sitter og ser på flekken nå og ergrer meg over det. Liker ikke ting jeg ikke kan forklare. Det kommer en gammel møbelsnekker i kveld og ser på det.

Da så.

Men du får sikkert komme i Se & Hør etter Åndenes Makt, og det må vel være noe ;-)

Se og Hør:

Vi var i dag hos en gal mann som så syner. En flekk som skulle være på et bord var ikke der og kom ikke fram da vi var der.

Det hjelper ikke å ha vitner på noe som ikke er synlig lenger.

Annonse

Gjest Persille

Sånne flekker som har oppstått pga varme gjenstander på bordet kan komme og gå avhengig av temperatur og luftfuktighet i rommet. Ikke sånn kjempebrått altså, men jeg har selv hatt et bord med en sånn flekk som noen ganger var der og andre ganger ikke. :-) Helt ufarlig.

Ufarlig og logisk forklaring på mysteriet :)

Se og Hør:

Vi var i dag hos en gal mann som så syner. En flekk som skulle være på et bord var ikke der og kom ikke fram da vi var der.

Det hjelper ikke å ha vitner på noe som ikke er synlig lenger.

Men det er Se & Hør, da er det vel ikke så viktig med hverken vitner eller bevis da, eller?

Gal nei..men det er nok en ånd som har det morsomt på din bekostning.Dessuten det er jo flere enn deg som har sett det.Opplever mye sånt jeg,bare kjekt og ikke noe å frykte.Men hvis det bekymrer deg kan du jo kontakte et medium.Men det kan jo være noen fra den andre siden,som prøver å gi deg tegn på at de fortsatt er der.Det er jo bare hyggelig å få en sånn hilsen...

Hvis du har flaks så ligner bildet på Jomfru Maria og Jesusbarnet, og så kan du selge hele bordet for en formue på e-bay.

Eventuelt at du arrangerer pilgrimsturer til stua di og tar skyhøye inngangsbilletter!

Nå begynner det å ligne noe :-)

Gal nei..men det er nok en ånd som har det morsomt på din bekostning.Dessuten det er jo flere enn deg som har sett det.Opplever mye sånt jeg,bare kjekt og ikke noe å frykte.Men hvis det bekymrer deg kan du jo kontakte et medium.Men det kan jo være noen fra den andre siden,som prøver å gi deg tegn på at de fortsatt er der.Det er jo bare hyggelig å få en sånn hilsen...

Vel.

En kyllingvinge som forsvant på mystisk vis, viste seg å ha havnet i klørne på en uhyre utspekulert og lynrask katt. Fornøyd smatting og tygging under sofaen en stund senere avslørte mysteriet.

Fra TV: Trinn i gangen var et løst gulvord, de kunne måle at lengden på det endret seg, med et blyantmerke. Hver morgen og kveld hørtes det ut som om noen løp i gangen på sokkelesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...