Gå til innhold

Bra nok pakke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sliter, som Flisa, med pakke prestasjonsangst!

Ikke at jeg har kommet så langt men gaven til broren min i USA MÅ avgårde i dag!

Han er 34, en rastløs kuntnersjel, med sans for morro og natteliv og damer, og han er smart.

I pakken legger jeg:

* en stykk innedart, med stripdart på baksiden.

* Bergmann DVD

* Askebeger med pen sånn femtitallsdame

* flammelakkert kredittkort holder

* Boken Schotts sammensurium

* En sånn IQ puzzle

* Noen blader med gamle Barks og Godfredson-historier

Så fyller jeg opp med fox, seigdamer, marsipangris og dessuten sterkt norsk krydder jeg vet han liker og en godt innpakket gløggmix.

Også har jeg tegnet julekort (!!) (Fordi han ba om hjemmelaget kunst..hahaha - da spurte han rett person! ;-))

Er det greit nok, folkens?

Jeg vil at bror skal bli fornøyd, og jeg vet at Norge pakkene er populære..

Jeg blir alltid såusikker!

Tilbakemelding mottas med takk, gjerne før posten stenger! :-)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

36

• Alana

5

• mrxx

3

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres bra ut! Hvis du vil, kan jeg legge ut adressa mi (not...) så kan du sende julegave til meg også?

*S*

laguna1365380434
Skrevet

Høres bra ut! Hvis du vil, kan jeg legge ut adressa mi (not...) så kan du sende julegave til meg også?

*S*

*lol* :-) Kanskje det du? ;-)

Fint at du synes den høres grei ut! Jeg tenker alltid at det ble stusselig allikevel,og må jeg legge i mere, og om noe er teit osv,osv..:-I

Jeg skal drikke kaffe og henge her en times tid til, også sender jeg den som den er. Tenker jeg.

:-)

Skrevet

Synes du er riktig oppfinnsom og at broren din er heldig. Men hvor er brunosten?????

laguna1365380434
Skrevet

Synes du er riktig oppfinnsom og at broren din er heldig. Men hvor er brunosten?????

Det er bra, takk! :-)

Men han liker ikke brunost..Rekost derimot, hehe..Kanskje legge ved en tube! :-D

Skrevet

Høres kjempeflott ut, men ikke for å være ekkel altså, men gikk ikke "fristen" for juelpost til USA ut i nforrige uke??

Skrevet

*S*

Superpakke til bror!

Men nå merker jeg at jeg har kommet der hvor Flisa var i går, jeg begynner å kjøpe små ekstrapakker mens jeg står i kassakø. (Ikke at jeg vet om hun var der, men jeg begynner å lure på om det jeg allerede HAR kjøpt var noe OK likevel).

I gavebutikken kjøpte jeg med meg lysmansjetter av glass (små, men dyre!) til storesøster, som får en pakke fra før med rådyr kosmetikk.

På apoteket tok jeg med meg to spissposer med brente mandler med rød sløyfe på for å putte opp i de veldig FINE muggene jeg hadde kjøpt til svigerdatter og svigersønn, samt et lite hjertespeil til stebarnebarn, som fra før får en veldig flott bok ...

Og sånn vet jeg det kommer til å fortsette ...

laguna1365380434
Skrevet

Høres kjempeflott ut, men ikke for å være ekkel altså, men gikk ikke "fristen" for juelpost til USA ut i nforrige uke??

Gjorde den? :-o

Nei, nå får de bremse, den blir jo tidligere og tidligere! Æsj!

Men,den pleier faktisk å komme frem,selvom den er sendt godt etter offisiell frist, jeg har faktisk sendt så sent som den 18,med suksess.. Får håpe den kommer frem!

Fint at du synes det var greit, jeg sliter alltid med det der.

laguna1365380434
Skrevet

Det Mick Harvey skive i den også! Det glemte jeg å si!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Superpakke til bror!

Men nå merker jeg at jeg har kommet der hvor Flisa var i går, jeg begynner å kjøpe små ekstrapakker mens jeg står i kassakø. (Ikke at jeg vet om hun var der, men jeg begynner å lure på om det jeg allerede HAR kjøpt var noe OK likevel).

I gavebutikken kjøpte jeg med meg lysmansjetter av glass (små, men dyre!) til storesøster, som får en pakke fra før med rådyr kosmetikk.

På apoteket tok jeg med meg to spissposer med brente mandler med rød sløyfe på for å putte opp i de veldig FINE muggene jeg hadde kjøpt til svigerdatter og svigersønn, samt et lite hjertespeil til stebarnebarn, som fra før får en veldig flott bok ...

Og sånn vet jeg det kommer til å fortsette ...

Jeg vet nøyaktig hva du mener! Jeg måogså alltid flikke og gjøre pakkene kulere..Jeg synes alltid det blir for lite, også blir jeg redd for at folk skal bli skuffa også videre.. Huff!

Dine hørtes forresten helt konge ut da. Hvis ikke folk blir fornøyde med det har er de vriene!

Skrevet

Gjorde den? :-o

Nei, nå får de bremse, den blir jo tidligere og tidligere! Æsj!

Men,den pleier faktisk å komme frem,selvom den er sendt godt etter offisiell frist, jeg har faktisk sendt så sent som den 18,med suksess.. Får håpe den kommer frem!

Fint at du synes det var greit, jeg sliter alltid med det der.

Wow! 18 og likevel framme til jul! det var slett ikke verst.

Disse fristene er et stress! jeg sjekket fristen for Canada, og den var ihvertfall 5. desember, men mener at USA-fristen var noe senere.

laguna1365380434
Skrevet

Wow! 18 og likevel framme til jul! det var slett ikke verst.

Disse fristene er et stress! jeg sjekket fristen for Canada, og den var ihvertfall 5. desember, men mener at USA-fristen var noe senere.

5 des?! Er de fra konseptene?! Ojoj, da har jeg ikke begynt å tenke på det engang!

Hadde jeg hatt kanadiske venner måttet de nok ha pakket opp i februar..;-)

Skrevet

Dette her hørtes da svært bra ut, de fleste behov er dekket:-)

Det eneste som kanskje mangler er ei vibrerende løsmus, seigdamer gjør ikke akkurat samme nytten for en som er glad i damer:-)

Skrevet

Høres jo kjempeflott ut synes jeg. Om han ikke blir fornøyd med det forstår ikke jeg.

Svigers bodde i Amerika før. Og de ville også ha norsk sjokolade. (I tillegg til marsipan og sigmenn). + Brunost som de ikke fikk tak i der. (Men vet jo ikke om dette er noe han liker i det hele tatt)

laguna1365380434
Skrevet

Dette her hørtes da svært bra ut, de fleste behov er dekket:-)

Det eneste som kanskje mangler er ei vibrerende løsmus, seigdamer gjør ikke akkurat samme nytten for en som er glad i damer:-)

Hehe..Men kanskje litt i overkant å få fra søstra?;-)

Dessuten er han musiker, og får sitt,det er nye damer ut og inn der hele tiden, jeg har ikke oversikt over dem, og vet ikke om han egentlig har det heller..;-) Hvorfor hjelper det alltid å spille gitar?

Skrevet

*lol* :-) Kanskje det du? ;-)

Fint at du synes den høres grei ut! Jeg tenker alltid at det ble stusselig allikevel,og må jeg legge i mere, og om noe er teit osv,osv..:-I

Jeg skal drikke kaffe og henge her en times tid til, også sender jeg den som den er. Tenker jeg.

Da sees vi nok på postkontoret ;-)

Flott pakke forresten!

laguna1365380434
Skrevet

Høres jo kjempeflott ut synes jeg. Om han ikke blir fornøyd med det forstår ikke jeg.

Svigers bodde i Amerika før. Og de ville også ha norsk sjokolade. (I tillegg til marsipan og sigmenn). + Brunost som de ikke fikk tak i der. (Men vet jo ikke om dette er noe han liker i det hele tatt)

Takk,det var hyggelig å høre! :-)

Brunost liker han ikke,men sjokolade! Øff cørse! Melkesjokolade er jo knallgodt,det må med!Takk for påminnelsen! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Da sees vi nok på postkontoret ;-)

Flott pakke forresten!

Kult at du synes det! :-)

Jaså, har ærend på posten du også? Hvilken post da?

*nyssgjerrig*

Skrevet

Kult at du synes det! :-)

Jaså, har ærend på posten du også? Hvilken post da?

*nyssgjerrig*

Jeg regner med det er det samme postkontoret som du skal på. Med mindre du skal dra med deg pakken langt unna :-o

Kanskje nettopp det du gjør nå da, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg regner med det er det samme postkontoret som du skal på. Med mindre du skal dra med deg pakken langt unna :-o

Kanskje nettopp det du gjør nå da, hehe.

Hmmmm.. Skal i markveien,jeg! Bor du i nærheten du også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...