Gå til innhold

Bra nok pakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var mye bra idéer!

Hvor fikk du tak i flammelakkert kredittkortholder?

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

36

• Alana

5

• mrxx

3

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en brillefin julepakke!

Skrevet

Nå er ikke du det heller da, siden du sender sånt ræl til en mann på 34?? Håper han er tilbakestående, da kan det jo hende han setter pris på det.

Ja, det er jo bare fjortiser som ønsker seg Bergmann-DVD, for eksempel.

laguna1365380434
Skrevet

Kjempefin gave :) Jeg er imponert over fantasien din, altså.

Så kult! :-) Takk!

laguna1365380434
Skrevet

Her var mye bra idéer!

Hvor fikk du tak i flammelakkert kredittkortholder?

Takk for det, kult at du synes det! :-)

Kortholderen er fra Mique, billig var den og : 50 spenn! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en brillefin julepakke!

Takk, det er bra!:-)Nå har jeg pakket og tapet den, og sender de first ting in the morning!

Dere er greie! :-)

Skrevet

Takk for det, kult at du synes det! :-)

Kortholderen er fra Mique, billig var den og : 50 spenn! :-)

Skal nok ut og handle noe sånt til sønnen min - han er også i USA, men kommer hjem i juleferien, da.

Er helt tom for tips, og suger til meg flere av dine.

laguna1365380434
Skrevet

Nå er ikke du det heller da, siden du sender sånt ræl til en mann på 34?? Håper han er tilbakestående, da kan det jo hende han setter pris på det.

Jeg håper han blir glad for det hvertfall, jeg PRØVER i allefall å være hyggelig, imotsetning til visse andre her..;-)

Hva var det du særlig synesw var så anstøtelig da? Han får jo både Cd, bok og film i tillegg til "rælepakkene",som forøvrig ikke var så tacky? Jeg tenkte de var litt morsomme, jeg.

Dessuten så tror jeg bare du prøver å være kjip,og jeg tror du er samme person som "ågot velle" eller tilsvarende, og jeg VET at noe av teiteste jeg vet om er mennesker som legger enkelte nick for hat og prøver å være ekle mot dem hvor som helst og når som helst, gjerne pga ett eller annet bagatellmessig de har tatt anstøt av i en hundre år gammel tråd eller noe! ;-P

Gå ut å få deg selv overkjørt, eller noe annet fornuftig nå! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Skal nok ut og handle noe sånt til sønnen min - han er også i USA, men kommer hjem i juleferien, da.

Er helt tom for tips, og suger til meg flere av dine.

Kan du bruke noe så er du selvsagt hjertelig velkommen til det! :-)

Er du så gammel at du har landflyktige sønner? Jeg trodde du var bare ungjenta jeg!

:-)

Skrevet

Kan du bruke noe så er du selvsagt hjertelig velkommen til det! :-)

Er du så gammel at du har landflyktige sønner? Jeg trodde du var bare ungjenta jeg!

Før var jeg ung og vakker, nå er jeg bare og...

Sønnen min er veldig ung til å være landflyktig, men jeg var ikke spesielt ung da jeg fikk ham.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det er jo bare fjortiser som ønsker seg Bergmann-DVD, for eksempel.

Ikke sant?;-P

Skrevet

Jeg håper han blir glad for det hvertfall, jeg PRØVER i allefall å være hyggelig, imotsetning til visse andre her..;-)

Hva var det du særlig synesw var så anstøtelig da? Han får jo både Cd, bok og film i tillegg til "rælepakkene",som forøvrig ikke var så tacky? Jeg tenkte de var litt morsomme, jeg.

Dessuten så tror jeg bare du prøver å være kjip,og jeg tror du er samme person som "ågot velle" eller tilsvarende, og jeg VET at noe av teiteste jeg vet om er mennesker som legger enkelte nick for hat og prøver å være ekle mot dem hvor som helst og når som helst, gjerne pga ett eller annet bagatellmessig de har tatt anstøt av i en hundre år gammel tråd eller noe! ;-P

Heier på laguna :)

laguna1365380434
Skrevet

Før var jeg ung og vakker, nå er jeg bare og...

Sønnen min er veldig ung til å være landflyktig, men jeg var ikke spesielt ung da jeg fikk ham.

Skjønner! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Heier på laguna :)

Yeah! :-)

Takker & bukker!

Skrevet

Jeg har ikke noe personlig mot deg jeg, hare bare fått med meg at du er harry. Og det beviste du da nå...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke noe personlig mot deg jeg, hare bare fått med meg at du er harry. Og det beviste du da nå...

Og du er moden og sofistikert eller noe? ;-P

For det er jo kjempesofistikert å måtte kle seg ut med nytt nick hver gang man skal ut på å slenge med leppa og være surgmaga eller?

Hvis du, av en eller annen grunn, finner det harry å prøve å glede sin bror med diverse varierte pakker, så gjerne for meg..Du kan nå bare sitte der og være alvorstung med en kjepp opp ræva så mye du vil for meg.

Men jeg lurer litt på når Bergmann og Mick Harvey fikk harrystatus.

Stripdart er selvsagt harry nok, men hva så? alt som får folk tilå kle av seg oftere er da en god ting;-P

Jeg er hvertfall glad jeg ikke får julepakke av deg! For den hadde nok vært morsom..Hva kan man gi bort da? Kun kvalitetssokker og Alto-vaser?

Surpomp!

Skrevet

Og du er moden og sofistikert eller noe? ;-P

For det er jo kjempesofistikert å måtte kle seg ut med nytt nick hver gang man skal ut på å slenge med leppa og være surgmaga eller?

Hvis du, av en eller annen grunn, finner det harry å prøve å glede sin bror med diverse varierte pakker, så gjerne for meg..Du kan nå bare sitte der og være alvorstung med en kjepp opp ræva så mye du vil for meg.

Men jeg lurer litt på når Bergmann og Mick Harvey fikk harrystatus.

Stripdart er selvsagt harry nok, men hva så? alt som får folk tilå kle av seg oftere er da en god ting;-P

Jeg er hvertfall glad jeg ikke får julepakke av deg! For den hadde nok vært morsom..Hva kan man gi bort da? Kun kvalitetssokker og Alto-vaser?

Surpomp!

Jeg synes gaven din viser at du kjenner din bror, og at tingene er spesialutplukket til ham. Det er akkurat sånne gaver jeg liker best å få selv.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes gaven din viser at du kjenner din bror, og at tingene er spesialutplukket til ham. Det er akkurat sånne gaver jeg liker best å få selv.

:-) Så hyggelig! Jeg håper han blir glad for den, for nå har jeg tapet igjen esken og har den sendingsklar tili morgen, så det er litt point of no return.

Jeg håper brutter liker fjasetingene også, og jeg prøvde å putte oppi nok "ordentelige ting" i tillegg..Jeg synes selv det er gøy med mange småpakker, men blir alltid litt usikker på om det er bra nok det er ferdig pakket til folk jeg liker..:-I

Så det var kult med hyggelige tilbakemeldinger.."dert" sine velger jeg å ikke vektlegge da "dert" hørtes ut som en surmaget idiot!;-P

Skrevet

:-) Så hyggelig! Jeg håper han blir glad for den, for nå har jeg tapet igjen esken og har den sendingsklar tili morgen, så det er litt point of no return.

Jeg håper brutter liker fjasetingene også, og jeg prøvde å putte oppi nok "ordentelige ting" i tillegg..Jeg synes selv det er gøy med mange småpakker, men blir alltid litt usikker på om det er bra nok det er ferdig pakket til folk jeg liker..:-I

Så det var kult med hyggelige tilbakemeldinger.."dert" sine velger jeg å ikke vektlegge da "dert" hørtes ut som en surmaget idiot!;-P

Jeg kjenner igjen den typen innlegg fra så mange steder. Har selv fått det mange ganger. "Jeg leser aldri innleggene fra deg særlig nøye" etc.. Virker som om personen har et behov for å få den det gjelder der og da til å føle at det er veldig personlig, men nå har jeg lagt merke til at h*n gjør det samme med alle. Og da er det enda lettere å ikke bry seg med det =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...