Gå til innhold

Bra nok pakke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Wow, kan jeg adoptere deg som søster eller?

Kanskje det? ;-) Hadde sikkert vært ei grei adoptivsøster du!

Det må foresten være greitmed søstre og jul,da kan man kjøpe parfymer og bukser og gud vet hva som en kan låne tilbake når en skal på fest selv, sånn i sømmelig tid etter julaften! ;-)

Jeg håper han blir glad for den, for nå har jeg tapet igjen hele greia..Jeg tenker at det kanskje burde være ett eller annet mere oppi der, men jeg får bare gi meg, jeg har lav julegaveselvtillitt vært bidige år.

:-)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

36

• Alana

5

• mrxx

3

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og du er moden og sofistikert eller noe? ;-P

For det er jo kjempesofistikert å måtte kle seg ut med nytt nick hver gang man skal ut på å slenge med leppa og være surgmaga eller?

Hvis du, av en eller annen grunn, finner det harry å prøve å glede sin bror med diverse varierte pakker, så gjerne for meg..Du kan nå bare sitte der og være alvorstung med en kjepp opp ræva så mye du vil for meg.

Men jeg lurer litt på når Bergmann og Mick Harvey fikk harrystatus.

Stripdart er selvsagt harry nok, men hva så? alt som får folk tilå kle av seg oftere er da en god ting;-P

Jeg er hvertfall glad jeg ikke får julepakke av deg! For den hadde nok vært morsom..Hva kan man gi bort da? Kun kvalitetssokker og Alto-vaser?

Surpomp!

Ja, bare tennissokker under juletreet her.

Skrevet

Gjorde den? :-o

Nei, nå får de bremse, den blir jo tidligere og tidligere! Æsj!

Men,den pleier faktisk å komme frem,selvom den er sendt godt etter offisiell frist, jeg har faktisk sendt så sent som den 18,med suksess.. Får håpe den kommer frem!

Fint at du synes det var greit, jeg sliter alltid med det der.

Ta det med ro. Min erfaring er at posten overdriver de fristene noe veldig, antakelig for å få alt sendt i god tid.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjenner igjen den typen innlegg fra så mange steder. Har selv fått det mange ganger. "Jeg leser aldri innleggene fra deg særlig nøye" etc.. Virker som om personen har et behov for å få den det gjelder der og da til å føle at det er veldig personlig, men nå har jeg lagt merke til at h*n gjør det samme med alle. Og da er det enda lettere å ikke bry seg med det =)

Absolutt! Men jeg har hatt noen som har vært veldig glad i å finne igjen nicket mitt og huske ting jeg skrev om for lenge siden og sånn, men denslags folk er jo gjerne litt gale og bør vel ikke oppmuntres, egentlig. Også er det dem som du nevner, som prøver å få det til å høres "personlig" ut i hvert enkelt tilfelle,men som egentlig trakkaserer alt i nærmeste, helt i hytt og gevær..;-)

Jeg pleier å gidde å snakke med begge typer jeg da, det er sikkert ikke særlig pedagogisk, men skitt au.

laguna1365380434
Skrevet

Ta det med ro. Min erfaring er at posten overdriver de fristene noe veldig, antakelig for å få alt sendt i god tid.

Sikkert! :-) De vil vel ikke ha alle rennende inn der i siste liten..

Dessuten spurte jeg på posten isted, damen i skranken sa at fristen var i morgen.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, bare tennissokker under juletreet her.

Er det kvalitetssokker? ;-)

Skrevet

Dette høres helt perfekt ut!

(Trodde dog jeg skulle finne salt lakris på listen. Det var nemlig noe jeg var sulteforet på da jeg bodde i ville vesten. Men det er jo slett ikke sikkert at broren din har samme cravings som meg.)

Jeg skulle ønske jeg fikk sånne spennende pakker til jul jeg også.

laguna1365380434
Skrevet

Dette høres helt perfekt ut!

(Trodde dog jeg skulle finne salt lakris på listen. Det var nemlig noe jeg var sulteforet på da jeg bodde i ville vesten. Men det er jo slett ikke sikkert at broren din har samme cravings som meg.)

Jeg skulle ønske jeg fikk sånne spennende pakker til jul jeg også.

Dæng!! Jeg glemte å legge med stupedama esker!! Jeg MÅ nok åpne pakken igje,selvfølgelig liker han salt lakris,jeg pleier å sende ham det også, men denne gangen forsvant det for meg..

Flott at du synes det var en fin pakke,etter denne tråden er ikke pakkeselvtillitten min like lav som når jeg begynte den..:-)

Jeg må alltid plage meg selv litt med at det burde være mere i, om det og det er kult, osv, osv..

Og takk for påminnelsen om lakrisen, den er så godt som oppi!

Skrevet

Dæng!! Jeg glemte å legge med stupedama esker!! Jeg MÅ nok åpne pakken igje,selvfølgelig liker han salt lakris,jeg pleier å sende ham det også, men denne gangen forsvant det for meg..

Flott at du synes det var en fin pakke,etter denne tråden er ikke pakkeselvtillitten min like lav som når jeg begynte den..:-)

Jeg må alltid plage meg selv litt med at det burde være mere i, om det og det er kult, osv, osv..

Og takk for påminnelsen om lakrisen, den er så godt som oppi!

Jeg er sånn jeg også, alltid usikker på om det er bra nok osv, men i år er det iallefall en gave jeg er 100% sikker på. Mannens gave er ekstremt bra, han får mansjettknapper som jeg har designet selv, med Neubauten logoen på. Og jeg vet han kommer til å digge den pakken i mange år. Så nå bekymrer jeg meg for hva han skal få til neste år ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er sånn jeg også, alltid usikker på om det er bra nok osv, men i år er det iallefall en gave jeg er 100% sikker på. Mannens gave er ekstremt bra, han får mansjettknapper som jeg har designet selv, med Neubauten logoen på. Og jeg vet han kommer til å digge den pakken i mange år. Så nå bekymrer jeg meg for hva han skal få til neste år ;)

*lol* Ja noe må man jo bekymre seg for..;-)

Men, seriøst,for en kongepakke! Dæven! Neubauten er sjef,mannen din må jo bli super fornøyd!

Skrevet

En sånn gjennomtenkt pakke hadde i alle fall jeg likt å få. Den faller nok i smak:-)

Skrevet

*lol* Ja noe må man jo bekymre seg for..;-)

Men, seriøst,for en kongepakke! Dæven! Neubauten er sjef,mannen din må jo bli super fornøyd!

Jeg er faktisk helt overbevist om det selv også, og det er jaggu lenge siden sist. ;)

Nå vet vi iallefall at både broren din og han her i huset blir fornøyde til jul, så da kan vi sette oss tilbake og slappe av litt.

*skål*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er faktisk helt overbevist om det selv også, og det er jaggu lenge siden sist. ;)

Nå vet vi iallefall at både broren din og han her i huset blir fornøyde til jul, så da kan vi sette oss tilbake og slappe av litt.

*skål*

Jepp.nå har jeg vært på posten og sendt.

*skål*

laguna1365380434
Skrevet

En sånn gjennomtenkt pakke hadde i alle fall jeg likt å få. Den faller nok i smak:-)

Så kult! Jeg håper han blir glad! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...