Gå til innhold

MP3-spiller.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en Creative Muvo-spiller. Men ikke pokker om jeg får overført sanger fra PCen til spillern. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gjøre det. Bruksanvisininga skjønner jeg meg ikke på. Hjelp?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du xp2000,kan du bare koble mp3 spilleren rett til usb (?)utgangen, og kopiere filene over.

Skrevet

Har du xp2000,kan du bare koble mp3 spilleren rett til usb (?)utgangen, og kopiere filene over.

xp2000?

Skrevet

Det er ikke noe som heter XP2000. Antar du mener XP?

Skrevet

Det er ikke noe som heter XP2000. Antar du mener XP?

Ja.

Annonse

Skrevet

Du kan overføre sanger på flere måter.

En metode er å bruke filbehandleren (Windows Utforsker/Explorer - ikke forveksle denne med Internet Explorer - bruk evt. My Computer). Der kommer mp3-spilleren opp som "Removable Disk" nedenfor harddisken din.

Du kan da dra mp3-låtene - som jeg antar du har i en mappe som heter "My Music" under My Documents. Dette forutsetter at du har konvertert sanger fra CD til MP3-format selvsagt!

En enklere metode kanskje, er å bruke Windows Media Player. Med denne kan du både "rippe" musikk fra CD til MP3 (eller WMA, som er Windows eget musikk-format), men Media Player (versjon 10) har også en syncronize funksjon innebygget, som du kan bruke til å legge over mp3-låter til spilleren.

Forresten, om du lurer på hvordan du finner ut om du har Windows Media Player versjon 10 (eller en eldre versjon), så finner du det under Help-menyen inne i programmet, og der på "About..." (slik funker alle windows-programmer).

Lykke til!

Skrevet

En metode er å bruke filbehandleren (Windows Utforsker/Explorer - ikke forveksle denne med Internet Explorer - bruk evt. My Computer). Der kommer mp3-spilleren opp som "Removable Disk" nedenfor harddisken din.

Du kan da dra mp3-låtene - som jeg antar du har i en mappe som heter "My Music" under My Documents. Dette forutsetter at du har konvertert sanger fra CD til MP3-format selvsagt!

En enklere metode kanskje, er å bruke Windows Media Player. Med denne kan du både "rippe" musikk fra CD til MP3 (eller WMA, som er Windows eget musikk-format), men Media Player (versjon 10) har også en syncronize funksjon innebygget, som du kan bruke til å legge over mp3-låter til spilleren.

Forresten, om du lurer på hvordan du finner ut om du har Windows Media Player versjon 10 (eller en eldre versjon), så finner du det under Help-menyen inne i programmet, og der på "About..." (slik funker alle windows-programmer).

Lykke til!

Tusen takk for hjelpa begge to! :)

Skrevet

Lykke til!

Åh takk til deg ;-)

Jeg hadde en W-98 maskin før jeg kjøpte win 2000, og da træla jeg fælt med å innstallere drivern.

Ville bare forklare at det er forskjell på de to maskinene, og kopiering over til mp3 spiller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...