Gå til innhold

SPAM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Okay, sliter med spam.. Har spam filter etc, så det plager meg jo ikke så jævlig, men det virker litt dumt at jeg må laste ned 1000 emails i uka når bare rundt 10 av dem kan være ekte.

Så, hva gjør dere med spam?

Merkelig nok så får jeg spam email fra e-post addresser som ser ekte ut.. Mange [email protected] etc...

Men 300 forskjellige Ola'er og Pia'er sender vel ikke ut spam i hytt og pine vel?

Er de infisert av et virus eller no sånt som gjør at de sender ut spam uten at de vet om det? burte jeg kansje ta kontakt med dem?

Eller bruker de som spammer no spessielt som gjør at det SER UT SOM emailen kommer fra andre?

Tenkt litt på og bare bytte email adresse, men det er så mas ;\

Skrevet

Det er overhodet ikke noe problem å sende e-post med falsk avsender.

"............................................"

Skrevet

Vurdert å skaffe deg en ny epostadresse? Så kan du heller være litt mere forsiktig med å ikke legge ut epostadressen din på websider, i gjestebøker, nyhetsgrupper, etc. På sider hvor man MÅ legge inn epostadresse kan det være smart å ha en spam-epostadresse for eksempel en hotmail adresse som du kan bruke til slikt. Jeg har gått over til å bruke epostadresse hos Yahoo! og det fungerer veldig fint. Der er det spamfilter som fungerer fint. Hvis du da også er forsiktig med å legge ut adressen din i "hytt å pine" så vil du få mye mindre spam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...