Gjest staedtler Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hei.. Jeg får ikke dette her helt til å stemme: Jeg logget meg i stad inn på nettet og sjekket karakteren på eksamen, og jeg ble godt fornøyd da jeg så at det var A. Denne karakteren er summen av to delkarakterer, som teller henholdsvis 75 % og 25 %. Jeg ringte sensor for den siste, og fikk opplyst at karakteren hun hadde satt, var en C! Da må jo oppgaven som talte 75 % stått til en A, men at jeg ikke fikk en B totalt, får jeg ikke til å stemme..? (Jeg er selvsagt godt fornøyd "til tross" for dette..) I tilfelle dette er helt på viddene, så er det ikke akkurat matematikk jeg studerer.. (Litt lenger opp og til venstre, så er du der.) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 25% A og 75% C ville gitt B. Da bør nesten det motsatte bli en karakter høyere. Stort sett så vippes karakteren opp hvis den ligger midt mellom to karakterer. F.eks vil en 50% F og en 50% E bli E. "..............................................." 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 25% A og 75% C ville gitt B. Da bør nesten det motsatte bli en karakter høyere. Stort sett så vippes karakteren opp hvis den ligger midt mellom to karakterer. F.eks vil en 50% F og en 50% E bli E. "..............................................." Så enkelt, og så greit.. Ofte skal det lite til før det blinker en lampe. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.