Gå til innhold

Spesielle vennetreff før jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Synes alle andre er så flinke og sosiale i førjulstiden.... Jeg synes egentlig jeg har nok med å få dagene til å strekke til med syke unger, manglende bakst, alle gavene jeg skal kjøpe......husvask (dog av det enkle slaget).... veldig koselig å bli bedt på gløggfest og div. annet....

Hva bare MÅ du invitere til? hva serveres, hvor mange bes, hvordan gjør du det?

Har planer om å samle noen nære snart.....og trenger tips!! :)

Skrevet

Det eneste faste jeg gjør er Juleøltesten sammen med en håndfull andre. Da går vi systematisk gjennom hver eneste av smurfe-juleøllene og kårer en vinner.

"..........................................."

Skrevet

Det eneste faste jeg gjør er Juleøltesten sammen med en håndfull andre. Da går vi systematisk gjennom hver eneste av smurfe-juleøllene og kårer en vinner.

Det hadde vi alltid også fø ungen kom.... Stor happening med polets juleøl, vel å merke........ Skikkelig fyllekalas ble det - kult, egentlig...da!

Skrevet

Det hadde vi alltid også fø ungen kom.... Stor happening med polets juleøl, vel å merke........ Skikkelig fyllekalas ble det - kult, egentlig...da!

Ordentlig juleøl er for "fint" til rølp - her går det i smurfeøl :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg skal ut og spise & drikke med venninnegjengen en kveld før jul - det er tradisjon, og veldig hyggelig.

Skrevet

Det eneste faste jeg er på er en førjulsgløgg-greie hos et vennepar. Det er tradisjon.

Men det går ofte mer i øl og tungt brennvin enn gløgg.

Skal på det til fredag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bruker vanligvis å reise hjem og treffe igjen alle venner og bekjente som også er hjemme for anledningen.

I år skal jeg være ikke hjem, så da blir det nok noen sammenkomster med venner her.

Siden jul og nyttår legger seg på helg, så blir det nok ikke så veldig mye sosialt, da jeg må jobbe.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bruker vanligvis å reise hjem og treffe igjen alle venner og bekjente som også er hjemme for anledningen.

I år skal jeg være ikke hjem, så da blir det nok noen sammenkomster med venner her.

Siden jul og nyttår legger seg på helg, så blir det nok ikke så veldig mye sosialt, da jeg må jobbe.

"I år skal jeg være ikke hjem,"

På norsk så betyr det: "I år skal jeg ikke være hjemme"

Webmaster: Kommer den edit-funksjonen snart? ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal holde en julequiz, der er serveringen enkel da det er på en bar..:-)

Slekta har jeg møtt,og møter andre steder enn hos meg,så den er grei..

Det jeg sitter igjen med å arrangere er en pinnekjøttmiddag i romjula, julefrokost,og lillejulaften sammenkomst.

Lille julaften, da spiser vi min ostesuffle, med salat, loff og øl og ser på grevinnen og hovmesteren og sånn, før vi går ut og hoier litt. Julaften spiser vi god frokost med graddost,kjøttpålegg, sild og pickles og alt det der. Og drikker julebrus. Mens vi ser på klassisk juleaftenformiddag TV, før alle hiver seg på busser hit og dit. Det er en koselig tradisjon! :-)

Gløggkvelden det noen andre kompiser som fikser!

:-)

Skrevet

"I år skal jeg være ikke hjem,"

På norsk så betyr det: "I år skal jeg ikke være hjemme"

Webmaster: Kommer den edit-funksjonen snart? ;)

Hehe!

Skrevet

Ordentlig juleøl er for "fint" til rølp - her går det i smurfeøl :-)

"............................................"

Hva er smurfeøl?

*blånd*

Skrevet

Hva er smurfeøl?

*blånd*

Smurfe-juleøl er juleøl klasse 2. Det er jo ikke ordentlig juleøl, iom. at det rett og slett ikke lar seg gjøre teknisk å brygge ordentlig mørkt øl uten at alkoholprosenten blir noe høyere (med noen unntak, selvfølgelig - f.eks newcasle brown ale).

Skrevet

Vi har "vennejulebord" hvor alle venneparene samles. Det går på rundgang å arrangere det.

Ellers så innviterer jeg familie på grøt og litt forskjellig :-) Koser meg masse i jula, stresser ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...