hage1365380923 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg lurer på om det er vanlig at Psykiatritjenesten tar avspassering siste tiden før jul, skulle tenke at det er da det er mest bruk for dem. Min kontakt i Psykiatritjenesten i min kommune tar ferie fra neste uke og det synes jeg er veldig dumt for meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Er det en hel tjeneste som tar ferie eller avspassering, eller er det en enkelt eller noen av de ansatte? Ansatte i psykiatritjenesten har også et privatliv. Kanskje har h*n små barn som h*n ønsker å ordne litt ekstra til før jul? 0 Siter
hage1365380923 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Er det en hel tjeneste som tar ferie eller avspassering, eller er det en enkelt eller noen av de ansatte? Ansatte i psykiatritjenesten har også et privatliv. Kanskje har h*n små barn som h*n ønsker å ordne litt ekstra til før jul? Det er 2 ansatte og det er en som tar ferie. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Det er 2 ansatte og det er en som tar ferie. Slik er vel virkeligheten. De skal tilsammen avvikle 10 ukers ferie, og egentlig sasser det vel aldri. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Du klarer deg fint uten dem,de er bare vanlige folk. Men forstår poenget ditt,de burde ha mere ressurser hvis folk føler de har behov for oppfølging.Du har jo rett i det,denne tiden er ofte vanskelig.Men hva kan en psykolog gjøre som ikke et medmennekse kan?De er jo ikke mirakelmenn..men vanlige folk med vanlige familier og problemer.Mangen psykologer går jo til psykologer selv,de er vanlige dødelige folk,ikke supermennesker.Tenk på det! Og den som vet ditt eget beste best,det er deg selv. Håper du får det litt godt innimellom iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.