Gå til innhold

blåse ut!

Gjest dette funderer jeg på

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå jeg blir så sint!!! først kommer en av foreldrene på barnehagen og henter barna sine aaaaalt for sent, så vi måtte gå på overtid i dag igjen..dette er ikke noe uvanlig med akkurat de, men....!

og så får jeg vite at sambo blir borte hele kvelden, men at jeg må gi nøkkel til naboen fordi mureren kommer i morgen! han skulle vært her for gud-vet-hvor-mange-måneder-siden, men skal liksom komme i korgen da! jaja, greit nok, men jeg blir så sint! da skal han altså komme på morgenen og hente nøkkel, og så skal han "bruke dagen" på å fikse det han skal fikse! og jeg stoler ikke fem flate på den fyren, så her skal alt data/kamerautstyr låses inne,i denne lille leiligheten hvor jeg ikke ser hvor jeg skal gjemme det. og i tillegg har jeg syyykt vondt i hodet etter en lang og travel dag på jobb og en forstuet finger..vel, måtte bare blåse ut her, så ikke jeg klikker på noen! jeg hadde liksom sett for meg litt kos og medlidenhet når jeg kom hjem, men den var ikke stor..**sukk** hva må vi jenter gjøre for å f¨å det?? hehe

sorry at dette er et klaaageinnlegg, men jeg måtte bare!

Skrevet

Lag deg en kopp te eller noe annet du liker, legg deg under pleddet, og se på tv, eller les ei god bok.

Så når hodepinen har kommet seg, finner du frem det du vil gjemme bort.

Det hjelper ofte med en utblåsning, og da er Dol en grei plass :o) Jeg hadde ett sutreinnlegg før idag, det gjorde godt. ikke minst for sambo, for da slapp han og få det ;-)

Skrevet

Lag deg en kopp te eller noe annet du liker, legg deg under pleddet, og se på tv, eller les ei god bok.

Så når hodepinen har kommet seg, finner du frem det du vil gjemme bort.

Det hjelper ofte med en utblåsning, og da er Dol en grei plass :o) Jeg hadde ett sutreinnlegg før idag, det gjorde godt. ikke minst for sambo, for da slapp han og få det ;-)

jeg har spist snart en halv boks med is..hehe..ikke det beste,men jeg måtte roe meg ned med noe godt;)

det gjør jmmen godt å få blåse ut her ja, det har du rett i!:)

så nå er det snart strikking på genseren min, skal bare legge sammen klær og vaske først....:)

ha en god kveld da du:) og takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...