Gå til innhold

Julegavehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter litt spesielle julegaver, og håper noen kan ha tips om butikker hvor jeg kan finne dette, enten i Trondheim eller i Oslo.

- Kjørelue á la Reodor Felgen, matchende briller og hvitt skjerf

- Isskrape i vott

- Hva som helst med kumønster eller som er ku

Skrevet

Isskrape med vott har jeg sett både på MAX og Biltema.

Takk skal du ha! Hva slags butikk er Max?

Skrevet

Takk skal du ha! Hva slags butikk er Max?

Tidligere Max20. Sånn butikk med mye billigdritt. Men det er da noe brukanes der. Ingenting der koster mer enn 50 kr.

Skrevet

Var på loppemarked engan g og så et kjempetøft toasjern med ku på, angra på at jeg ikke kjøpte det, men hvor det opprinnelig ble kjøpt vet jeg ikke:)

Skrevet

Var på loppemarked engan g og så et kjempetøft toasjern med ku på, angra på at jeg ikke kjøpte det, men hvor det opprinnelig ble kjøpt vet jeg ikke:)

Jeg vet Åhlens hadde for noen år siden, men har ikke sett det siden. Tror de hadde gris også - de var veldig tøffe!

Skrevet

Jeg fikk ku-toastjern av mamma i sommer. Hun hadde kjøpt det på postordre. Select eller Nytt og Nyttig-greier.

Ellers er det en innmari tøff ku-vannkjele på www.kitchenetc.com Men den rekker nok ikke frem før jul.

Skrevet

Jeg fikk ku-toastjern av mamma i sommer. Hun hadde kjøpt det på postordre. Select eller Nytt og Nyttig-greier.

Ellers er det en innmari tøff ku-vannkjele på www.kitchenetc.com Men den rekker nok ikke frem før jul.

Hei!

Takk for svar - men hun som skal ha det er 12-13, så jeg tror kanskje det blir for "voksent". Vi trenger mer sokker med kumønster, kumobilhylster og slikt. Men da har jeg gaveforslag til henne om fem-seks år, om kuinteressen har holdt seg!

Skrevet

Hei!

Takk for svar - men hun som skal ha det er 12-13, så jeg tror kanskje det blir for "voksent". Vi trenger mer sokker med kumønster, kumobilhylster og slikt. Men da har jeg gaveforslag til henne om fem-seks år, om kuinteressen har holdt seg!

Har sett i sokkebutikk, kumønstrete knestrømper hvor tærne er rosa (jur). Det går sikkert an å lete litt på nett etter dem.

Skrevet

Høres ut som om Max, Europris og Nille er butikker du bør titte innom.

Max (tidl. Tier'n) er trolig heteste kandidat til å finne noe slikt.

Ellers er vel interiør/gavebutikkene på de større storsentrene steder man kan stikke innom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...