Gjest trultemor25 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Dumme dumme TV! Jeg har likosm masse jeg skal gjøre jeg da, i disse førjulstider! Rydde i kjøkkenskapet, rydde på kottet, oppdatere fotoalbumet av vesletuppa.. men nå har jeg sitti foran TV'en og sett på Top Model og nå akutten! ARG! Og nå begynner det jo å bli for seint til å starte på noe! MøkkaTV! At det skal være så vanskelig å skru den av?! 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg synes dol er mye, mye verre. Men ellers vet jeg _akkurat_ hvordan du har det! Ikke fått gjort noe av det jeg skulle idag heller, og jeg har eksamen i overimorra =/ 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Kanskje en ide å lempe TV'n ut av huset frem til 25. desember? Så får man ihvertfall en tidstyv mindre å forholde seg til i de travle førjulsdagene *s* 0 Siter
Aryane Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har motsatt problem. Jeg finner sjelden tid til å se på TV, men LOST om onsdagen er et must og i morgen begynner fruene igjen også, det må jeg ha med meg! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Imorgen sender du mannen/samboern på jobb og la han ta med seg antenneledningen. Er du tøff nok, ber du han å la den ligge der :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har motsatt problem. Jeg finner sjelden tid til å se på TV, men LOST om onsdagen er et must og i morgen begynner fruene igjen også, det må jeg ha med meg! Jeg har ikke tid til tv for tiden! Mangler 5 (?) episoder av Lost..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.