Gå til innhold

Dumme TV'en!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Dumme dumme TV! Jeg har likosm masse jeg skal gjøre jeg da, i disse førjulstider! Rydde i kjøkkenskapet, rydde på kottet, oppdatere fotoalbumet av vesletuppa.. men nå har jeg sitti foran TV'en og sett på Top Model og nå akutten! ARG! Og nå begynner det jo å bli for seint til å starte på noe! MøkkaTV! At det skal være så vanskelig å skru den av?!

Skrevet

Jeg synes dol er mye, mye verre. Men ellers vet jeg _akkurat_ hvordan du har det! Ikke fått gjort noe av det jeg skulle idag heller, og jeg har eksamen i overimorra =/

Skrevet

Kanskje en ide å lempe TV'n ut av huset frem til 25. desember?

Så får man ihvertfall en tidstyv mindre å forholde seg til i de travle førjulsdagene *s*

Skrevet

Jeg har motsatt problem. Jeg finner sjelden tid til å se på TV, men LOST om onsdagen er et must og i morgen begynner fruene igjen også, det må jeg ha med meg!

Skrevet

Imorgen sender du mannen/samboern på jobb og la han ta med seg antenneledningen. Er du tøff nok, ber du han å la den ligge der :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har motsatt problem. Jeg finner sjelden tid til å se på TV, men LOST om onsdagen er et must og i morgen begynner fruene igjen også, det må jeg ha med meg!

Jeg har ikke tid til tv for tiden! Mangler 5 (?) episoder av Lost.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...