Gå til innhold

Julegaveinnpakningstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi gavekort i julegave, men vil gjerne pakke det inn på en spennende måte.

Jeg kan ikke bare ta en stor eske, for det er brukt flere ganger i vår familie.

Jeg har lurt på en liten gave som likevel er stor nok til at kortet kan legges inn i, men kommer ikke på noe. Bøker og cd'er er uaktuelt.

Noen andre forslag?

hare1365380455
Skrevet

Kjøp en billig pute på ikea og legg det på den? Blås opp en ballong og lim konvolutten på...?

Skrevet

Et tomt cd etui. legg gavekortet inni, og kjøp et flax lodd å sette utenpå? Det med puta var jo en koz ide da :)

hare1365380455
Skrevet

Et tomt cd etui. legg gavekortet inni, og kjøp et flax lodd å sette utenpå? Det med puta var jo en koz ide da :)

Takk:)

Skrevet

En fin bilderamme med kortet inni - så kan mottaker bruke den til egne bilder senere?

Skrevet

Kjøp en billig pute på ikea og legg det på den? Blås opp en ballong og lim konvolutten på...?

Sånn som jeg klemmer og trykker på gavene skal du ikke se bortifra at jeg ville fått meg en veldig stor overraskelse dersom det hadde vært en ballong inni en av dem ;)

Skrevet

Jeg pleier noen ganger å lage slike "pong ponger"...

dvs. med en ende eller to ender som klippes opp i strimler.

Pleier å være veldig populært...de blir skikkelig fine.

Hvis du tar papir i rent gull for.eks. og gjerne bånd i gull også så får de skikkelig eksklusiv loock

:)

Skrevet

Sjokolade? Det finnes esker/bokser med sjokolade i alle varianter til enhver smak.

Det går an å lage et lite snitt i omslagsplasten på den ene siden slik at du får dytta gavekortet innunder.

Den kombinasjonen ville i alle fall jeg satt pris på.

hare1365380455
Skrevet

Sånn som jeg klemmer og trykker på gavene skal du ikke se bortifra at jeg ville fått meg en veldig stor overraskelse dersom det hadde vært en ballong inni en av dem ;)

Hahaha!!! Det hadde vært morsomt! ;)

Skrevet

En fin bilderamme med kortet inni - så kan mottaker bruke den til egne bilder senere?

Det skal jeg gjøre! Så rotes ikke gavekortet (eller billettene, som en annen skal få) bort heller! Genialt! Ramme er tingen!

Skrevet

Derfor har Adriana Makaroni pakket inn julegaven til Calòni Makaroni så godt at det nesten ikke er mulig å gjette hva som er inni!

Men hun er jo en profesjonell julegaveklemmer så man vet aldri... ;-)

Gjest labolina
Skrevet

Ta en vedskie, som er saget slik at den kan "stå oppreist", sag av en bit av vedskia øverst (5-10 cm), Borr et hull inni vedskia (til gavekortet -som kanskje må rulles til en rull, og sett på delen du sagde av først med et hengsel. Mottakeren blir nok litt forbauset ja...

Skrevet

Derfor har Adriana Makaroni pakket inn julegaven til Calòni Makaroni så godt at det nesten ikke er mulig å gjette hva som er inni!

Men hun er jo en profesjonell julegaveklemmer så man vet aldri... ;-)

Pøh. Du setter aksenten feil vei over Calóni, derfor fåkke du julegave i år :P

Skrevet

Pøh. Du setter aksenten feil vei over Calóni, derfor fåkke du julegave i år :P

Vrææææl!!! :-O

Skrevet

Kom bare på en ting da jeg leste innlegget ditt. Min mor åpnet en gang julegaven fra fra min far og det var en twist pose, gjett om hun ble skuffet, men hun ble glad da hun oppdaget at det lå et par nydelige gulløredobber inni posen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...