Gå til innhold

Julestria i Dol-akvariet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akvariet har ellers gått under navnet "Sumpen" den siste tiden. Nå har vi tømt hele bolla, skrubbet rent og fyllt i nytt vann. Alle steiner og plastblomster er gullende rene.

Jeg har ingen håv, så jeg tømte dolingene ut i ei sil for at de ikke skulle forsvinne ned i sluket. SDD har det som vanlig bare i kjeften, så han la seg ned å lot som om han var død. Flisa var litt forskrekket mens DarkPink og laguna prøvde å hoppe opp i fanget til nick. De fikk litt tid i litersmålet mens reingjøringa sto på.

Nå kan vi faktisk se dem i akvariet, ikke bare noen skygger i gjørma.

Hvam sa at nick ikke har peil på fisk?

God Jul!

Skrevet

Hehe! Dette blir nok en god jul både for fisker og eier.

(Selv om der ikke er en Gyda oppi der. Hadde du hatt en, så ville de andre aldri fått fred for forstyrrende prating og skvaldring. (Ikke engang et akvarium kan stoppe munnen på en Gyda.) Så det er kanskje det beste ...)

;-)

God akvariejul!

Vennlig hilsen

Skrevet

Hehe...nå fikk jeg meg en god latter, det var genialt, jeg ønsker meg et akvarie i stuen, hadde et svært et før, men det lot jeg eks'en beholde, men jeg savner det nå, han tok knekken på alle fiskene da jeg flyttet, han hadde vel ikke tålmodighet til å holde på med det.

Jeg rensket opp i ungene sine i går, det er en drittjobb hver gang, men godt å få det gjort, og fiskene ble så glade :o)

Får skaffe meg et dol akvarie jeg også etter jul!

Har du forresten vurdert en Aryanefisk? De er VELDIG fine *lol*

Skrevet

Hehe...nå fikk jeg meg en god latter, det var genialt, jeg ønsker meg et akvarie i stuen, hadde et svært et før, men det lot jeg eks'en beholde, men jeg savner det nå, han tok knekken på alle fiskene da jeg flyttet, han hadde vel ikke tålmodighet til å holde på med det.

Jeg rensket opp i ungene sine i går, det er en drittjobb hver gang, men godt å få det gjort, og fiskene ble så glade :o)

Får skaffe meg et dol akvarie jeg også etter jul!

Har du forresten vurdert en Aryanefisk? De er VELDIG fine *lol*

For ikke å snakke om orgfiskene.

De svømmer rundt, kommenterer med glede det andre snakker om og lager lange, usaklige og usmakelige trådalger over alt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...