Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være ærlig, vet jeg ikke. Tror det blir Pasta Bolognes på oss voksne.

Barna vil ikke ha det. Kanskje jeg skal steke fisk til dem.

Skrevet

Haha....det hørtes litt omvendt ut...:-)

Ja, barna her er litt sære i matveien.

Gi dem fisk og grønnsaker - særlig brokkoli - og poteter og saus. Da koser de seg.

Men pizza, lasagne og gryteretter vil de ikke ha...

Skrevet

Gi dem fisk og grønnsaker - særlig brokkoli - og poteter og saus. Da koser de seg.

Herregud - hvor var det du feilet, når gitt det så galt?

:-D

Skrevet

Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-)

Men hva skal jeg ha som tilbehør?

Skrevet

I dag er vi bedt på middag hos bestemorentil sambo, blir svinestek, kjøttkaker og tilbehør.

Passer utmerker siden jeg er dårlig for tiden, og middagene jeg lager blir ekstremt enkle.

Skrevet

Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-)

Hørtes godt ut. Hvilke merke er det? Viste ikke det fantes noe med forskjellige fiskesorter oppi. Kokes de eller stekes/wokes?

Skrevet

wok!

Wok både fisk og grønnsaker, og ha oppi en saus som passer, evt. litt soya- og søt chilisaus.

Og så ris ved siden, det tror jeg blir bra... Hehe, har aldri prøvd det, men har fått anbefalt de 3-fiskeslag-pakkene, nettopp til wokking.

Skrevet

Hørtes godt ut. Hvilke merke er det? Viste ikke det fantes noe med forskjellige fiskesorter oppi. Kokes de eller stekes/wokes?

Jeg steker bitene. Jeg kjøper de på både Rema og Ica, og er i fruseboksen sammen med annen frossen fisk.

Har ikke wokpanne, og liker best råkost...

Gjest blomsterløk
Skrevet

I dag skal vi ha kjøttpudding (fra meny), poteter, sjysaus og grønnsaker.

hare1365380455
Skrevet

Poteter!

Skrevet

Sukkererter er nammenamm til fisk.

Skrevet

I dag blir det nok fiskeboller med karrisaus, poteter, bacondryss og revne gulrøtter m sitron.

Enkelt og godt.

Skrevet

Herregud - hvor var det du feilet, når gitt det så galt?

:-D

Jeg vet sannelig ikke!

Noe må det da være, ikke sant.

Egentlig veldig praktisk at de liker "skikkelig" middag best.

De misliker også å gå ut på restaurant, for de synes at maten hjemme er best. *S*

Skrevet

I dag skal jeg ha falukorv, stekt i ovnen med ost, kokte poteter og brun saus.

Skrevet

Høres ut som minsten min, han elsker fisk og brokkoli.

Og til lørdagsgodt vil han bare ha frukt. Setter jeg frem en skål med frukt og en med sjokolade står all sjokoladen igjen mens frukten forsvinner med en gang.

Skrevet

Her blir det lasagne med baguetter og salat. Enkelt og godt! : )

Skrevet

Vi skal ha hamburger til middag.

Må bare be mannen min om å kjøpe hamburgerbrød før han kommer hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...