org Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 For å være ærlig, vet jeg ikke. Tror det blir Pasta Bolognes på oss voksne. Barna vil ikke ha det. Kanskje jeg skal steke fisk til dem. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Haha....det hørtes litt omvendt ut...:-) 0 Siter
org Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Haha....det hørtes litt omvendt ut...:-) Ja, barna her er litt sære i matveien. Gi dem fisk og grønnsaker - særlig brokkoli - og poteter og saus. Da koser de seg. Men pizza, lasagne og gryteretter vil de ikke ha... 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ja, barna her er litt sære i matveien. Gi dem fisk og grønnsaker - særlig brokkoli - og poteter og saus. Da koser de seg. Men pizza, lasagne og gryteretter vil de ikke ha... Herregud - hvor var det du feilet, når gitt det så galt? :-D 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-) Men hva skal jeg ha som tilbehør? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I dag er vi bedt på middag hos bestemorentil sambo, blir svinestek, kjøttkaker og tilbehør. Passer utmerker siden jeg er dårlig for tiden, og middagene jeg lager blir ekstremt enkle. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Fylt rødspette med poteter. Tenkte jeg. 0 Siter
poke Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-) Men hva skal jeg ha som tilbehør? Hørtes godt ut. Hvilke merke er det? Viste ikke det fantes noe med forskjellige fiskesorter oppi. Kokes de eller stekes/wokes? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-) Men hva skal jeg ha som tilbehør? wok! Wok både fisk og grønnsaker, og ha oppi en saus som passer, evt. litt soya- og søt chilisaus. Og så ris ved siden, det tror jeg blir bra... Hehe, har aldri prøvd det, men har fått anbefalt de 3-fiskeslag-pakkene, nettopp til wokking. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hørtes godt ut. Hvilke merke er det? Viste ikke det fantes noe med forskjellige fiskesorter oppi. Kokes de eller stekes/wokes? Jeg steker bitene. Jeg kjøper de på både Rema og Ica, og er i fruseboksen sammen med annen frossen fisk. Har ikke wokpanne, og liker best råkost... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I dag skal vi ha kjøttpudding (fra meny), poteter, sjysaus og grønnsaker. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-) Men hva skal jeg ha som tilbehør? Poteter! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha fisk til middag i dag! Jeg har kjøpt en frossenpakning som inneholder tre fisketyper (laks, torsk og sei) i biter - veldig godt. Føler at jeg nesten spiser tre fiskemiddager på ei uke også da :-) Men hva skal jeg ha som tilbehør? Sukkererter er nammenamm til fisk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I dag blir det nok fiskeboller med karrisaus, poteter, bacondryss og revne gulrøtter m sitron. Enkelt og godt. 0 Siter
org Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Herregud - hvor var det du feilet, når gitt det så galt? :-D Jeg vet sannelig ikke! Noe må det da være, ikke sant. Egentlig veldig praktisk at de liker "skikkelig" middag best. De misliker også å gå ut på restaurant, for de synes at maten hjemme er best. *S* 0 Siter
Aryane Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I dag skal jeg ha falukorv, stekt i ovnen med ost, kokte poteter og brun saus. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ja, barna her er litt sære i matveien. Gi dem fisk og grønnsaker - særlig brokkoli - og poteter og saus. Da koser de seg. Men pizza, lasagne og gryteretter vil de ikke ha... Høres ut som minsten min, han elsker fisk og brokkoli. Og til lørdagsgodt vil han bare ha frukt. Setter jeg frem en skål med frukt og en med sjokolade står all sjokoladen igjen mens frukten forsvinner med en gang. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Her blir det lasagne med baguetter og salat. Enkelt og godt! : ) 0 Siter
astridny Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi skal ha hamburger til middag. Må bare be mannen min om å kjøpe hamburgerbrød før han kommer hjem. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi skal ha spaghetti med kjøttsaus og salat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.