Gå til innhold

Leste at pinnekjøtt er så usunt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Ja, enig.

Hva vi spiser mellom jul og nyttår kan ikke være så veldig viktig. Det må være mer viktig hva vi spiser mellom nyttår og jul.

Pinnekjøtt skal jeg ha 1. juledag uansett. Julaften har vi ribbe, og den er jo ikke akkurat fettfri den heller.

Nei, vi får kose oss i jula med god samvittighet.

:)

Helt sant det du sier. Man må ikke miste evnen til å kunne kose seg ved spesielle anledninger midt i alt slankehysteriet. Selv spiser jeg ikke pinnekjøtt, men det blir nok en del andre ting som ikke er så sunne i løpet av julen, og det gjør jeg med god samvittighet, jeg spiser jo sunt ellers.

Kos deg med pinnekjøttet og det du ellers har lyst på i julen :o)

hare1365380455

Helt sant det du sier. Man må ikke miste evnen til å kunne kose seg ved spesielle anledninger midt i alt slankehysteriet. Selv spiser jeg ikke pinnekjøtt, men det blir nok en del andre ting som ikke er så sunne i løpet av julen, og det gjør jeg med god samvittighet, jeg spiser jo sunt ellers.

Kos deg med pinnekjøttet og det du ellers har lyst på i julen :o)

Det er kun den ene "store" middagen vi har, og jeg spiser ellers som vanlig i julen. :)

hare1365380455

Ja, enig.

Hva vi spiser mellom jul og nyttår kan ikke være så veldig viktig. Det må være mer viktig hva vi spiser mellom nyttår og jul.

Pinnekjøtt skal jeg ha 1. juledag uansett. Julaften har vi ribbe, og den er jo ikke akkurat fettfri den heller.

Nei, vi får kose oss i jula med god samvittighet.

:)

Ja, vi må gjøre det! :)

Det er kun den ene "store" middagen vi har, og jeg spiser ellers som vanlig i julen. :)

Jeg spiser vel også ganske vanlig i julen, faktisk så tar jeg alltid av i julen siden jeg ikke er så glad i julemat, men noen utskeielser blir det jo alltid.

Annonse

Det er ikke så ofte man spiser julemat, så hvor usunn julematen er hadde jeg driti langt i.

Det er 52 uker i året. Ingen har vondt av å gi faen i å tenke på kcal og fett og karbohydrater og proteiner i denne ene uka.

Jeg skal i hvert fall dytte i meg marsipan og juleøl til jeg spyr. Og det med god samvittighet.

Det er ikke så ofte man spiser julemat, så hvor usunn julematen er hadde jeg driti langt i.

Det er 52 uker i året. Ingen har vondt av å gi faen i å tenke på kcal og fett og karbohydrater og proteiner i denne ene uka.

Jeg skal i hvert fall dytte i meg marsipan og juleøl til jeg spyr. Og det med god samvittighet.

Helt enig!

det viktigste er ikke det man spiser mellom jul og nyttår, men det man spiser mellom nyttår og jul! ;-)

At pinnekjøtt eller ribbe er usunt er noe jeg absolutt driter i mellom jul og nyttår ja. Julaften er det ribbe og så må vi ha pinnekjøtt en dag i julen, det er det to eneste dagene i året vi spiser dette så jeg kan aldri tenke meg at totalen blir så vanvittig avskrekkende at det blir "livstruende" :)

Jeg tror du kan legge til ordet 'dytte' på listen over ord du liker.

Bare sånn helt på siden.

c",)

Annonse

hare1365380455

At pinnekjøtt eller ribbe er usunt er noe jeg absolutt driter i mellom jul og nyttår ja. Julaften er det ribbe og så må vi ha pinnekjøtt en dag i julen, det er det to eneste dagene i året vi spiser dette så jeg kan aldri tenke meg at totalen blir så vanvittig avskrekkende at det blir "livstruende" :)

Jeg leste noe hun som har "du er hva du spiser" sa, og da tenkte jeg at jeg spiser det jeg vil av julemiddagen... Jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for en julemiddag en gang i året.

Jeg leste noe hun som har "du er hva du spiser" sa, og da tenkte jeg at jeg spiser det jeg vil av julemiddagen... Jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for en julemiddag en gang i året.

Påstod hun at det var usunt å spise pinnekjøtt en gang i året? Da tror jeg hun må ha problemer :)

hare1365380455

Påstod hun at det var usunt å spise pinnekjøtt en gang i året? Da tror jeg hun må ha problemer :)

Jeg husker ikke hva det sto ordrett, men det var om de usunne julemiddagene og hvordan vi kunne spise litt sunnere julemiddag (om jeg husker rett).

Jeg spiser pinnekjøttet mitt på julaften med god samvittighet.

faktisk så spiser jeg det en gang før jul også, så det så ;-)

Men jeg spiser ikke fettet da, urk! Men hadde jeg likt det, hadde jeg spist det også.

Er ikke det man spiser mellom jul og nytt år som er "farlig", men det man spiser mellom nytt år og jul :o)

laguna1365380434

Kos deg med pinnekjøttet ditt du..:-) Vi kan da ikke la kostholderne ødelegge all kos! ;-) Det er velikke sunt å aldri kose seg heller,skulle jeg tro!

Jeg skal ikke bare nøye meg med pinnekjøttet heller..Starter på lille-j med feit ostesuffle sammen med venner,fortsetter med ribbe på juleaften, og skal i løpet av julen ha både pinnekjøtt, mye bayonneskinke på skiva, sylte, sild o0g sjokolade og nøtter og greier. Regner med at det kanskje blir både kalkun og lutefisk en gang mellom nå og nyttår også! Oj,oj..Jeg blir blubbete bare ved tanken, men gleder meg for det! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...