Merethe AS Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei Jeg er en jente på 34 år som er gift med en mann på samme alder og har et barn på 4 år. Vi har vært sammen i 15 år, og jeg må jo innrømme at i de siste årene så har ikke alt vært helt som det skal være. Vi har nok begge tatt hverandre for gitt og ikke jobbet nok med forholdet. Nå har jeg oppdaget at min mann har hatt et forhold til en kvinne på jobben siden Mai. Han har innrømmet forholdet, og sier at han fremdeles ønsker en framtid sammen med meg. Hvor vi begge tar tak i oss selv og prøver å få et bedre liv sammen enn vi har hatt de siste årene. Problemet er bare at han sier at han per i dag har sterkere følelser for henne enn for meg. Han har så mange føleser han må få sortert ut før han eventuelt kan gå inn for ekteskapet vårt 100%. Bør jeg gi ham den tiden han trenger,eller bør jeg kanskje innse at vi gjerne ikke har en framtid sammen? Min mann ønsker at jeg skal hjelpe ham til å elske meg igjen. Hvordan skal jeg få det til når han har så masse følelser for en annen? Føler meg selvfølgelig usikker på meg selv, sover ikke, klarer ikke å spise skikkelig, eller leve skikkelig slik som det er nå. Vi har tatt kontakt med Familievernkontoret, men det ser ut til at det kan ta litt tid før vi får time der. Jeg vet at det kan ta lang tid før vi eventuelt kan få det godt sammen igjen, men hvor lenge skal jeg godta at han har følelser for en annen? Jeg ønsker å satse på ekteskapet mitt, men ikke for enhver pris. Trenger noe positivt for å fortsette. Håper dere har noen gode tips til meg. Trenger råd og veiledning for å komme meg videre. Mvh Merethe AS 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er to forhold som du skriver, som jeg ville gripe tak i! Det ene er at han faktisk sier han ønsker en fremtid sammen med deg. Det andre er at han ber deg hjelpe han å få et bedre liv sammen enn tidligere. Betyr ikke det at han opplevde at Du ikke ga han følelse av å bety noe for deg? Slik ville jeg tolket det. Et forhold som han har hatt, er ofte et slikt rop om oppmerksomhet fra deg. Like mye som et behov for å få lov til å gi oppmerksomhet. At han har masse følelser for ei annen behøver ikke bety at han ikke har følelser for deg. Det viser han ved å foretrekke å jobbe fram en bedre framtid med deg. Jeg tror du har mye å hente ved å fokusere på det positive i dette, mye mer enn å fokusere på utroskapen og det vonde. Det er noe dere likevel må bearbeide sammen. Hvor kan du begynne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1525351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du virkelig vil hjelpe din mann til å elske deg igjen så må du ta tak i deg selv. Vis at du er sterk og selvstendig. Kle deg pent, skaff en flott frisyre og smink deg naturlig men pent. Ha interessante interesser. Hva som er interessant for dere må du finne ut av. Dyrk deg selv og interessene dine. Vær positiv og glad og støtt deg til dine venner. En positiv og pen jente som tar vare på seg selv virker tiltrekkende på menn, om din mann ennå har følelser for deg er han nødt til å våkne da. Antakelig er det det du mangler akkurat nå, som hun fikse jenta på jobben har i massevis. Ta opp kampen på hennes arena. Bli sterk og glad og selvstendig. Vis din kjære at du er glad i ham, men vis han også at om han velger å dra fra deg så er det ikke verdens undergang for deg. Vis at du vil ha ham, men at du også er åpen for å klare deg alene dersom du må. Jeg vet det er steintøft, men det virker. Om du trenger å blåse ut, sutre eller klage så ikke gjør det til ham, gjør det til venner eller her inne. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1525730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe AS Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du virkelig vil hjelpe din mann til å elske deg igjen så må du ta tak i deg selv. Vis at du er sterk og selvstendig. Kle deg pent, skaff en flott frisyre og smink deg naturlig men pent. Ha interessante interesser. Hva som er interessant for dere må du finne ut av. Dyrk deg selv og interessene dine. Vær positiv og glad og støtt deg til dine venner. En positiv og pen jente som tar vare på seg selv virker tiltrekkende på menn, om din mann ennå har følelser for deg er han nødt til å våkne da. Antakelig er det det du mangler akkurat nå, som hun fikse jenta på jobben har i massevis. Ta opp kampen på hennes arena. Bli sterk og glad og selvstendig. Vis din kjære at du er glad i ham, men vis han også at om han velger å dra fra deg så er det ikke verdens undergang for deg. Vis at du vil ha ham, men at du også er åpen for å klare deg alene dersom du må. Jeg vet det er steintøft, men det virker. Om du trenger å blåse ut, sutre eller klage så ikke gjør det til ham, gjør det til venner eller her inne. Lykke til. Takk for svaret! Det er nok dessverre ikke utseende mitt som er det verste her, men jeg trenger jo ikke å fallere helt heller. Ser at det er viktig at jeg tar tak i meg selv og ikke minst tar vare på meg selv oppi det hele:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1526084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe AS Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Det er to forhold som du skriver, som jeg ville gripe tak i! Det ene er at han faktisk sier han ønsker en fremtid sammen med deg. Det andre er at han ber deg hjelpe han å få et bedre liv sammen enn tidligere. Betyr ikke det at han opplevde at Du ikke ga han følelse av å bety noe for deg? Slik ville jeg tolket det. Et forhold som han har hatt, er ofte et slikt rop om oppmerksomhet fra deg. Like mye som et behov for å få lov til å gi oppmerksomhet. At han har masse følelser for ei annen behøver ikke bety at han ikke har følelser for deg. Det viser han ved å foretrekke å jobbe fram en bedre framtid med deg. Jeg tror du har mye å hente ved å fokusere på det positive i dette, mye mer enn å fokusere på utroskapen og det vonde. Det er noe dere likevel må bearbeide sammen. Hvor kan du begynne? Hei Selvfølgelig må jeg ta tak i det som er positivt, men det er utrolig vanskelig. Er kanskje i ferd med å skyve ham ennå lenger fra meg pga reaksjonene mine. Truer ham hele tiden med å forlate ham. Vet det er feil måte å gjøre tingene på, men det er så utrolig vanskelig å la være. Vil jo egentlig bare at han skal glemme dette andre kvinnemenneske og konsentrere seg fullt og helt om oss. Må vel prøve å tenke meg om 2 ganger før jeg sier noe i framtiden. La tiden få jobbe for meg og se om jeg kan fortsette å leve med ham eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1526095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg i ettermiddag Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei Selvfølgelig må jeg ta tak i det som er positivt, men det er utrolig vanskelig. Er kanskje i ferd med å skyve ham ennå lenger fra meg pga reaksjonene mine. Truer ham hele tiden med å forlate ham. Vet det er feil måte å gjøre tingene på, men det er så utrolig vanskelig å la være. Vil jo egentlig bare at han skal glemme dette andre kvinnemenneske og konsentrere seg fullt og helt om oss. Må vel prøve å tenke meg om 2 ganger før jeg sier noe i framtiden. La tiden få jobbe for meg og se om jeg kan fortsette å leve med ham eller ikke. Hei. Er i nesten samme situasjon som deg, men min mann har ikke forhold til en annen kvinne. Jeg vil foreslå at dere tar kontakt med http://www.modum-bad.no/ArticleBox.aspx?m=426 Tror kanskje det går fortere enn familievernkontoret. Vi har meldt oss på et samlivskurs, både for å få det bedre og for å bedre komunikasjonen oss i mellom. Vi har også funnet ut at vi må få noen felles interesser andre enn barna. Det er vi i ferd med å gjøre!! Lykke til på veien sammen igjen! hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210082-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1528198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.