Gå til innhold

Ferietur til neste år (sommeren 2006)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar det enkelt, har vi tenkt.

Tusenfryd noen dager passer bra.

I år var vi 14 dager i syden. Koselig det også, men forandring fryder - ikke minst for lommeboka!

Enn dere, har dere planene klare?

Skrevet

17 dager til svigerfars leilighet til Spania! Har vært der flere ganger før og storkoser oss :-)

Tidligere på sommeren blir det også noen dager hos svigerfamilien på Nesodden/Oslo. Da blir det kanskje også en tur på Tusenfryd!

Gjest eregvisspå
Skrevet

Tusenfryd *noen* dager ..... da blir dere nok lei :-)

Skrevet

Vi var også 14 dager i syden i sommer.

Neste sommer blir det 14 dager i hytte på Sørlandet før vi kjører Vestlandet oppover.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hm, sommerferien har vi nok ikke engang begynt å tenke på engang.

Eneste var at vi i sommer som var, snakket om at vi neste sommer skal en tur sydover. Men da er det vel snart på tide å begynne å planlegge litt?

Skrevet

En liten runde i Sør-Sverige, tenker jeg, med Astrid Lindgrens verden som mål. Og litt tid hos svigers på Østlandet.

Sydenturen tar vi senere på høsten, men det blir som avspaseringstid og ikke ferie - men det blir kanskje litt det samme?!

Skrevet

Vi har en stygg tendens til å ta ting som de kommer. Planlegger for hjemmesommer (hytte), men ender ofte opp med sydentur, tatt på sparket, pga elendig vær.

Neste års sommer er ikke planlagt, vet ikke når vi skal ha den en gang :-)

Skrevet

Tusenfryd *noen* dager ..... da blir dere nok lei :-)

Ja, jeg går lei etter to timer.

Men barna vil nok kose seg i dagesvis! Går det forresten an å få kjøpt sesongkort der enda? Vi gjorde det et år, og det var utrolig greit!

Minstemor bør for øvrig få godt med gjødning og flaggstangfrø i vinter for å bli lang nok til attraksjonene der...

Skrevet

Eneste jeg vet er at vi skal til Kristiansand, så tar vi det derfra. Men det blir vel noen uker hos kjæresten i Oslo, så farter vi litt rundt derfra, en tur til Sverige kanskje? Tusenfryd blir det nok helt sikkert.

Skrevet

Vi har planer om å ta Ryanair til London hele familien og så ta toget ned til en eller annen badeby og så komme tilbake til London igjen og være der noen dager.

Håper bare ikke det blir alt for dyrt da vi må ha to hotellrom.

Skrevet

Ja, jeg går lei etter to timer.

Men barna vil nok kose seg i dagesvis! Går det forresten an å få kjøpt sesongkort der enda? Vi gjorde det et år, og det var utrolig greit!

Minstemor bør for øvrig få godt med gjødning og flaggstangfrø i vinter for å bli lang nok til attraksjonene der...

Hvis du bestiller/kjøper sesonkort nå, så får du 100 kroner i avslag og betaler 550 kroner.

Vi pleier å kjøpe dag 2-billett. Men det er først og fremst at vi bor så nært. Da tar vi en tur i mai og en i september. På den måten slipper vi køer og får kjørt så mye vi orker.

Skrevet

Hvis du bestiller/kjøper sesonkort nå, så får du 100 kroner i avslag og betaler 550 kroner.

Vi pleier å kjøpe dag 2-billett. Men det er først og fremst at vi bor så nært. Da tar vi en tur i mai og en i september. På den måten slipper vi køer og får kjørt så mye vi orker.

Takk for tipset! Du sparte oss nettopp for 400 kr.

Skrevet

Takk for tipset! Du sparte oss nettopp for 400 kr.

Så hyggelig å kunne være til hjelp med sparing.

:o)

Skrevet

Først to uker til syden lang og deretter rett til Berlin for å dra på Robbie konsert:-)

Skrevet

Vi skal en tur til Kreta.Min søster spanere på meg,mannen min og jenta vår.

Det gleder jeg meg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...