Gå til innhold

Hva man tenker når man er full....:

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

1. Jeg er ikke full nok. Må ha mer å drikke...

2. Gud så smart jeg er!

3. Jeg kan danse salsa!

4. Dj`en trenger musikk-tips av meg.

5. Jeg har fin sangstemme, og kan alle tekstene utenat.

6. Tequila? Det var en god idè!

7. Jeg bare hviler meg litt her...

8. Det er for tidlig å gå hjem, hvem har nachspiel?

9. En lystig tekstmelding er noe alle setter pris på!

10. Det er ikke så langt å gå hjem...

hare1365380455
Skrevet

Hehe, må bare si noe ang. musikktips. Jeg og søskenbarnet mitt fikk en dj til å spille "Come on you reds!" (man. utd.-sangen)... *litt flau* Og som vi sang!

Skrevet

Hehe, må bare si noe ang. musikktips. Jeg og søskenbarnet mitt fikk en dj til å spille "Come on you reds!" (man. utd.-sangen)... *litt flau* Og som vi sang!

"Jeg blir enda mer sexy hvis jeg heiser skjørtet enda høyere opp og åpner tre knapper i utringene min"

laguna1365380434
Skrevet

Og hva med:

1.Hvem trenger egentlig penger i morgen..Ikke jeg..Jeg spanderer nye runder og river i taxi..

2. Nå er det virkelig på tide å fortelle en stor,pinlig hemmelighet..Alle her kommer sikkert tilå synes den er bra, samt holde kjeft om den..

3. Jeg kan gi alle tips om klær og utsende! :-o

4. Jeg er defintivt interessant og alle elsker å høre hva jeg har å si.Hele tiden!

5. Jeg har rett til å være totalt musikknazi, og bli direkte ufin om noen setter pånoe jeg ikke vil høre...

6. Det er på tide at alle kler av seg, og det må JEG lansere som en utmerket ide..Jeg må kanskje gåforann med et godt eksempel?

7. Om ingen vil forrige punkt,eller annet kommet på av undetegnede, er det på tide å finne barkrakk,eller annen dugelig "såpeboks" og ærklære stedetog alle tilstedeværende for rocknroll fri sone!

8.Bare en øl/drink til kan man ikke bli fullere av!

9. Dessuten er jeg sjarmerende som full.

10. Jeg har HELT rett,og kommer ikke tilå være sint påmeg selv i morgen..;-)

Da får man en fin dag, dagen etter! ;-)

Skrevet

11. Nå har jeg drukket såpass at jeg helt sikkert har utholdenhet nok til begge disse damene...

"............................................"

Skrevet

*kjenner meg veeldig godt igjen...på omtrent samtlige punkter*

Siste punktet prøvde jeg forøvrig ut da det plaskregna...noen kilometer å gå er da ikke langt...trodde jeg ;-P

hehe.

hare1365380455
Skrevet

11. Nå har jeg drukket såpass at jeg helt sikkert har utholdenhet nok til begge disse damene...

"............................................"

Det har jeg aldri tenkt...:)

hare1365380455
Skrevet

Og hva med:

1.Hvem trenger egentlig penger i morgen..Ikke jeg..Jeg spanderer nye runder og river i taxi..

2. Nå er det virkelig på tide å fortelle en stor,pinlig hemmelighet..Alle her kommer sikkert tilå synes den er bra, samt holde kjeft om den..

4. Jeg er defintivt interessant og alle elsker å høre hva jeg har å si.Hele tiden!

5. Jeg har rett til å være totalt musikknazi, og bli direkte ufin om noen setter pånoe jeg ikke vil høre...

6. Det er på tide at alle kler av seg, og det må JEG lansere som en utmerket ide..Jeg må kanskje gåforann med et godt eksempel?

7. Om ingen vil forrige punkt,eller annet kommet på av undetegnede, er det på tide å finne barkrakk,eller annen dugelig "såpeboks" og ærklære stedetog alle tilstedeværende for rocknroll fri sone!

Takk for flere punkt!:)

hare1365380455
Skrevet

*kjenner meg veeldig godt igjen...på omtrent samtlige punkter*

Siste punktet prøvde jeg forøvrig ut da det plaskregna...noen kilometer å gå er da ikke langt...trodde jeg ;-P

hehe.

Noen kilometer? Det må da være mye mer enn det.....? Hehe..

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt...:)

Like greit :-)

"..................................."

Skrevet

vel, jeg tenkte at jeg ikke skulle ta for hardt i. Men det er vel kanskje lenger ja. Hvor langt er det egentlig da? En mil?

*går og sjekker kart i gule sider*

;-P

Skrevet

Det var ca 5km fant jeg av kartet... uansett altfor langt å gå i plaskregn. klokka fire om natta.

Bra jeg bestilte taxi på neste busstopp da ;)

Skrevet

Og hva med:

*S*

Hehehe laguna, det var flere gjenkjennende punkter ja ;-P

Skrevet

Og hva med:

Hahaha, musikknazi er jeg også, til tusen.

hare1365380455
Skrevet

Det var ca 5km fant jeg av kartet... uansett altfor langt å gå i plaskregn. klokka fire om natta.

Bra jeg bestilte taxi på neste busstopp da ;)

Det er et godt stykke det, ja! Særlig når det høljer ned...

Skrevet

*grøss*

Og disse:

* jeg er verdens morsomste og mest poengterte menneske

*... og alt jeg sier blir bedre jo flere ganger jeg gjentar det

* bare eeen øl til er aldri noe problem

* jeg klarer fint å jobbe etter bare tre timers søvn og åtte i promille

* sannelig flyter skoletysken fra gymnaset godt og de tyske turistene virker bare avvisende fordi de er beskjedne, stakkar

* jeg er verdensmester i å liste meg umerkelig inn i huset, kle av meg og legge meg uten å vekke noen. Jeg er jo så grasiøs

hare1365380455
Skrevet

*grøss*

Og disse:

* sannelig flyter skoletysken fra gymnaset godt og de tyske turistene virker bare avvisende fordi de er beskjedne, stakkar

* jeg er verdensmester i å liste meg umerkelig inn i huset, kle av meg og legge meg uten å vekke noen. Jeg er jo så grasiøs

Supert det siste punktet der! For det er jo sant... eller?;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Kjenner meg igjen der, ja. + disse to:

- Jeg slutter nok å puste hvis jeg ikke har en øl i handa..

- Jeg blir aldri full, jeg!

*hikk* ;)

Skrevet

*grøss*

Og disse:

*LOL*

hare1365380455
Skrevet

*LOL*

Kjenner meg igjen der, ja. + disse to:

- Jeg slutter nok å puste hvis jeg ikke har en øl i handa..

- Jeg blir aldri full, jeg!

*hikk* ;)

Om om man hikker så hjelper det å drikke mer! Styrt en øl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...