Gjest M.Angelica Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Om om man hikker så hjelper det å drikke mer! Styrt en øl! Det rådet fikk jeg på julebordet også.. Vi vet vel hvordan det gikk!! hihi 0 Siter
amber sun Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 *LOL* Kjenner meg igjen der, ja. + disse to: - Jeg slutter nok å puste hvis jeg ikke har en øl i handa.. - Jeg blir aldri full, jeg! *hikk* "- Jeg blir aldri full, jeg! " hehehe - det er vel det vi alltid tenker, er det ikke det? ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 *grøss* Og disse: * jeg er verdens morsomste og mest poengterte menneske *... og alt jeg sier blir bedre jo flere ganger jeg gjentar det * bare eeen øl til er aldri noe problem * jeg klarer fint å jobbe etter bare tre timers søvn og åtte i promille * sannelig flyter skoletysken fra gymnaset godt og de tyske turistene virker bare avvisende fordi de er beskjedne, stakkar * jeg er verdensmester i å liste meg umerkelig inn i huset, kle av meg og legge meg uten å vekke noen. Jeg er jo så grasiøs *fnis* Flere punkter å kjenne seg igjen i 0 Siter
Freya Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hehehee! Skriver under på alle punktene nevnt i denne tråden! *SKÅL* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 "- Jeg blir aldri full, jeg! " hehehe - det er vel det vi alltid tenker, er det ikke det? ;-P Det er iallfall det jeg velger å tro 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 *LOL* Kjenner meg igjen der, ja. + disse to: - Jeg slutter nok å puste hvis jeg ikke har en øl i handa.. - Jeg blir aldri full, jeg! *hikk* "Jeg blir ikke full jeg" når jeg sa den før i gamle dager så sa venninnene mine; nå er xx full ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Det var ca 5km fant jeg av kartet... uansett altfor langt å gå i plaskregn. klokka fire om natta. Bra jeg bestilte taxi på neste busstopp da Jeg gikk hjem 5 km en gang i snøen med høye hæler. Etterhvert gikk jeg i bare stømpebuksa. Gjett om beina var skikkelig oppsvulma dagen etterpå 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 "Jeg blir ikke full jeg" når jeg sa den før i gamle dager så sa venninnene mine; nå er xx full ) He he...det lå nok mye sannhet i det 0 Siter
amber sun Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg gikk hjem 5 km en gang i snøen med høye hæler. Etterhvert gikk jeg i bare stømpebuksa. Gjett om beina var skikkelig oppsvulma dagen etterpå *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.